database

Studii de caz

Veranda Mall – Servicii Integrate

Client: Veranda Mall

Obiectiv: Creșterea paginii de Facebook și întărirea relației cu fanii actuali; creșterea numărului de participanți la evenimentele fizice organizate în mall; creșterea traficului pe site

tick in

Rezultate: Peste 14.000 de fani noi pe pagina de Facebook, peste 1.100 de înscrieri pe site pentru evenimentele organizate fizic și o creștere de peste 140% pe site Y.O.Y.

Ricola – Servicii Social Media

Client: Ricola

Obiectiv: Creșterea notorietății

tick in

Rezultate: ~6.313.000 de oameni la care au ajuns campaniile, ~283.000 de oameni care au interacționat cu campaniile și ~11.400 de noi aprecieri pe pagină

VOX România – Servicii Social Media

Client: VOX România

Obiectiv: Creșterea gradului de awareness al brandului VOX pe piața românească

tick in

Rezultate: ~33,000 de aprecieri pe pagină, ~1,300,000 de oameni la care au ajuns reclamele și un total de ~91,000 de oameni care au interacționat cu campaniile

Hello Holidays – Servicii PPC

Client: Hello Holidays

Obiectiv: Creșterea numărului de rezervări și a cererilor de ofertă; creșterea notorietății brandului

tick in

Rezultate: Peste 3.000% ROAS pe Facebook Ads, peste 40% mai multe sesiuni pe site Y.O.Y. și peste 6.500 de fani noi pe pagina de Facebook

Codecool – Servicii PPC

Client: Codecool

Obiectiv: Obținerea de lead-uri (studenți înscriși la cursuri) și creșterea de notorietate a brandului pe piața din România

tick in

Rezultate: Peste 10% rată de conversie pe Facebook Ads, peste 3000 soft leads provenite din canalele de promovare și peste 40.000 de utilizatori pe site

Provocarea Jidvei

Client: Jidvei

Obiectiv: Promovarea lansării magazinului online shop.jidvei.ro

tick in

Rezultate: Peste 360 de postări în social media despre brandul Jidvei, 15 articole pe bloguri și o serie de materiale video realizate de invitați

Carolimetrul Termic

Client: Caroli

Obiectiv: Comunica prin intermediul unei campanii pe bloguri atât noutatea etichetei, cât și explicația acesteia.

tick in

Rezultate: Peste 320 de utilizări ale hashtag-ului #mancarecunotificare, 170 de articole și reach de peste 600.000 de persoane

#ȘcoalaFlanco

Client: Flanco România

Obiectiv: Poziționarea Flanco drept un brand care contribuie la educarea și informarea continuă a clienților, declinând astfel și sloganul brandului, „Mereu peste așteptări”.

tick in

Rezultate: 470 de mențiuni ale hashtag-ului #ȘcoalaFlanco, peste 200 de articole pe bloguri și site-uri și un reach de 1.160.000 de persoane

Chivas Sound of Business

Client: Chivas România

Obiectiv: Plasarea Chivas Regal drept promotor și un susținător al businessurilor cu impact social și promovarea asocierii dintre brandul Chivas și industria muzicală

tick in

Rezultate: 40 de articole în rândul bloggerilor și influencerilor și un reach de ~1.500.000 de persoane

#SunăUnBlogger

Client: CGS România

Obiectiv: Construirea unei campanii de comunicare online prin intermediul căreia să ajungem la un număr mare de tineri

tick in

Rezultate: 30 de articole pe bloguri, reach de +250.000 de persoane, peste 1.000 de descărcări ale ebook-ului și 234 de apeluri preluate de cei 10 bloggeri în 2 ore

#DrumulLaptelui

Client: Danone România

Obiectiv: Prezentarea circuitului prin care laptele pleacă de la fermă și ajunge în final pe raftul din magazin (în contextul scandalului cu aflatoxina)

tick in

Rezultate: Despre campanie au scris 44 de bloggeri, cu 59 de postari. Iar conform Zelist, campania a avut un viewership estimat la 270.000 impressions (afișări) și 140.000 potențiali vizitatori