Studii de caz
Veranda Mall – Servicii Integrate
Client: Veranda Mall
Obiectiv: Creșterea paginii de Facebook și întărirea relației cu fanii actuali; creșterea numărului de participanți la evenimentele fizice organizate în mall; creșterea traficului pe site
Rezultate: Peste 14.000 de fani noi pe pagina de Facebook, peste 1.100 de înscrieri pe site pentru evenimentele organizate fizic și o creștere de peste 140% pe site Y.O.Y.
Citește tot studiul de caz
Ricola – Servicii Social Media
Client: Ricola
Obiectiv: Creșterea notorietății
Rezultate: ~6.313.000 de oameni la care au ajuns campaniile, ~283.000 de oameni care au interacționat cu campaniile și ~11.400 de noi aprecieri pe pagină
Citește tot studiul de caz
VOX România – Servicii Social Media
Client: VOX România
Obiectiv: Creșterea gradului de awareness al brandului VOX pe piața românească
Rezultate: ~33,000 de aprecieri pe pagină, ~1,300,000 de oameni la care au ajuns reclamele și un total de ~91,000 de oameni care au interacționat cu campaniile
Citește tot studiul de caz
Hello Holidays – Servicii PPC
Client: Hello Holidays
Obiectiv: Creșterea numărului de rezervări și a cererilor de ofertă; creșterea notorietății brandului
Rezultate: Peste 3.000% ROAS pe Facebook Ads, peste 40% mai multe sesiuni pe site Y.O.Y. și peste 6.500 de fani noi pe pagina de Facebook
Citește tot studiul de caz
Codecool – Servicii PPC
Client: Codecool
Obiectiv: Obținerea de lead-uri (studenți înscriși la cursuri) și creșterea de notorietate a brandului pe piața din România
Rezultate: Peste 10% rată de conversie pe Facebook Ads, peste 3000 soft leads provenite din canalele de promovare și peste 40.000 de utilizatori pe site
Citește tot studiul de caz
Provocarea Jidvei
Client: Jidvei
Obiectiv: Promovarea lansării magazinului online shop.jidvei.ro
Rezultate: Peste 360 de postări în social media despre brandul Jidvei, 15 articole pe bloguri și o serie de materiale video realizate de invitați
Citește tot studiul de caz
Carolimetrul Termic
Client: Caroli
Obiectiv: Comunica prin intermediul unei campanii pe bloguri atât noutatea etichetei, cât și explicația acesteia.
Rezultate: Peste 320 de utilizări ale hashtag-ului #mancarecunotificare, 170 de articole și reach de peste 600.000 de persoane
Citește tot studiul de caz
#ȘcoalaFlanco
Client: Flanco România
Obiectiv: Poziționarea Flanco drept un brand care contribuie la educarea și informarea continuă a clienților, declinând astfel și sloganul brandului, „Mereu peste așteptări”.
Rezultate: 470 de mențiuni ale hashtag-ului #ȘcoalaFlanco, peste 200 de articole pe bloguri și site-uri și un reach de 1.160.000 de persoane
Citește tot studiul de caz
Chivas Sound of Business
Client: Chivas România
Obiectiv: Plasarea Chivas Regal drept promotor și un susținător al businessurilor cu impact social și promovarea asocierii dintre brandul Chivas și industria muzicală
Rezultate: 40 de articole în rândul bloggerilor și influencerilor și un reach de ~1.500.000 de persoane
Citește tot studiul de caz
#SunăUnBlogger
Client: CGS România
Obiectiv: Construirea unei campanii de comunicare online prin intermediul căreia să ajungem la un număr mare de tineri
Rezultate: 30 de articole pe bloguri, reach de +250.000 de persoane, peste 1.000 de descărcări ale ebook-ului și 234 de apeluri preluate de cei 10 bloggeri în 2 ore
Citește tot studiul de caz
#DrumulLaptelui
Client: Danone România
Obiectiv: Prezentarea circuitului prin care laptele pleacă de la fermă și ajunge în final pe raftul din magazin (în contextul scandalului cu aflatoxina)
Rezultate: Despre campanie au scris 44 de bloggeri, cu 59 de postari. Iar conform Zelist, campania a avut un viewership estimat la 270.000 impressions (afișări) și 140.000 potențiali vizitatori
Citește tot studiul de caz