Cristian China-Birta
Fondator și Membru Board of Directors
Data și durata:
Locația:
Cost participare:
Costul include participarea la curs și o oră de consultanță (1-to-1) pentru afacerea ta alături de Cristian China-Birta sau Robert-Nicolae Feraru.
Se aplică discounturi pentru companiile care înscriu două sau mai multe persoane.
Dacă din compania ta vor veni mai multe persoane, te rugăm să specifici acest lucru în câmpul „Alte detalii”.
Se aplică discounturi pentru companiile care înscriu două sau mai multe persoane în funcție de numărul de persoane.
Dacă din compania ta vor veni mai multe persoane, te rugăm să specifici acest lucru în câmpul „Alte detalii”.
Pornind de la întrebarea „De ce are nevoie o companie de o strategie în social media?” putem enumera zeci de exemple, de la relația pe care un brand o construiește cu consumatorul prin intermediul rețelelor sociale, la îmbunătățirea vânzărilor sau atingerea unor noi tipuri de public care pot deveni fani ai produsului tău.
Strategia de social media este un set de pași pe care ar fi bine să-i urmezi în comunicarea de pe rețelele sociale unde ești prezent ca să ajungi la rezultate cât mai bune pentru brandul tău.
Cum realizezi acest set de pași și ce trebuie să faci ca să îl poți respecta până ajungi la rezultatele dorite? Vei afla cu siguranță pe 30 ianuarie, fiindcă te invităm la cursul despre „Cum să construiești o strategie de social media eficientă” organizat de agenția Kooperativa 2.0.
Cursul de social media se adresează tuturor celor care:
1. lucrează într-o agenție de marketing
2. lucrează pentru un brand în departamentul de marketing/ comunicare
3. Sau antreprenorilor care pornesc la drum prin conturarea unei imagini corecte pentru brandul lor.
Cursul explică pe larg contextul social media în România, dar și în lume, apoi vom arăta dacă există cu adevărat o cheie a succesului în mediul digital, vom vorbi despre conduita brandurilor cu exemple de Așa Da și Așa Nu, vom explica cum se creează o strategie de comunicare și cum ar trebui aceasta să fie implementată.
Vom intra și în tainele promovării prezenței pe social media, vom explica cum ar trebui să se seteze corect cadrul de tracking, cum ar trebui să urmărim rezultatele și prin ce mijloace, iar apoi vom explica despre importanța păstrării unui brand personal corect – ca reprezentant al afacerii pe care o gestionăm, tot la fel, cu exemple de Așa Da și Așa Nu.
Nu încheiem ziua fără o listă de tool-uri/ instrumente utile pentru administrarea paginilor/ postărilor/ comunicării în sine, iar la final vor fi prezentate studii de caz din mediul digital din România pe care le vom analiza împreună și vom vorbi deschis cu fiecare participant despre afacerea sa, ce probleme a întâmpinat și vom găsi soluții punctuale pentru a răspunde tuturor întrebărilor.
Peste 140 de cursanți în ultimul an
Peste 90 de ore de curs
Peste 100 de branduri despre care am vorbit și pe care le-am analizat împreună live
– Contextul social media în RO, dar și în lume
– Pentru ce este social media și la ce mă ajută?
– Cheia succesului în social media
– Exemple în social media de „Așa NU” și „Așa DA”
– Cum construiești o strategie de social media (Setare obiective, Setare KPI`s, Profilul Consumatorului, Content marketing plan-ul)
– Specificul fiecărei rețele digitale în parte (B2B vs. B2C)
– Cum implementezi strategia de social media (idei de conținut)
– Conturile corporate vs. Conturile Public Figure (CEO) & tips and tricks community management
– Cum măsori eficiența implementării strategiei de social media
– Tool-uri utile în social media
– Studii de caz
– Bonus
– Discuție liberă pe spețe reale
Fondator și Membru Board of Directors
Antreprenor din 2008. Blogger din 2007 pe cristianchinabirta.ro cu o bogată experiență de colaborare cu agențiile, companiile și alți bloggeri din România. A fost desemnat bloggerul cu care au colaborat cel mai bine agențiile în 2013, 2014, 2015 și 2016, în topul realizat de Revista Biz. În 2016 figurează pe primul loc în topul celor mai vizibile persoane cheie din online românesc, conform Zelist Industries.
CEO și Managing Partner
Specialist în jurnalism și științele comunicării cu experiență vastă în realizarea și optimizarea strategiilor de comunicare, monitorizarea competitorilor și managementul comunităților. Este Managing Partner în cadrul Kooperativa 2.0 și a coordonat departamentul de social media din cadrul agenției Kooperativa 2.0 format din 10 persoane și a pregătit peste 85 de branduri pentru a se poziționa corect în mediul digital, oferind servicii de consultanță sau susținând workshop-uri pentru acestea.
10:00 – 11:30 – Context Social Media actual, Tipuri de clienți în social media, La ce te poate ajuta Social Media;
11:30 – 13:00 – Cum construiești o strategie de social media;
13:00 – 14:00 – Lunch break;
14:00 – 15:30 – Cum implementezi o strategie de social media;
15:30 – 17:00 – Probă practică, Q&A și Networking.
„Sincere felicitări pentru cursul ținut. M-au impresionat atât informațiile furnizate, cât și structura cursului și mai ales faptul că ai reușit să ne vorbești atâtea ore mentinandu-ne atenți și implicați. Chiar wow!”
Tirban Adina-Emilia
Lasă-ne adresa de email și te anunțăm din timp când organizăm cursurile următoare.
Link-uri utile
Schimbă limba site-ului