Cristian China-Birta
Co-Founder & General Manager
Data și durata:
Locația:
Cost participare:
€ / persoană
Se aplică discounturi pentru companiile care înscriu două sau mai multe persoane.
Dacă din compania ta vor veni mai multe persoane, te rugăm să specifici acest lucru în câmpul „Alte detalii”.
Înscrie-te până pe 13.11.2022 și beneficiază de o reducere de 25%
Se aplică discounturi pentru companiile care înscriu două sau mai multe persoane.
Dacă din compania ta vor veni mai multe persoane, te rugăm să specifici acest lucru în câmpul „Alte detalii”.
Pornind de la întrebarea „De ce are nevoie o companie de o strategie în social media?” putem enumera zeci de exemple, de la relația pe care un brand o construiește cu consumatorul prin intermediul rețelelor sociale, la îmbunătățirea vânzărilor sau atingerea unor noi tipuri de public care pot deveni fani ai produsului tău.
Strategia de social media este un set de pași pe care ar fi bine să-i urmezi în comunicarea de pe rețelele sociale unde ești prezent ca să ajungi la rezultate cât mai bune pentru brandul tău.
Cum realizezi acest set de pași și ce trebuie să faci ca să îl poți respecta până ajungi la rezultatele dorite? Vei afla cu siguranță pe 31 ianuarie, fiindcă te invităm la cursul despre „Cum să construiești o strategie de social media eficientă” organizat de agenția Kooperativa 2.0.
Cursul li se adresează antreprenorilor și reprezentanților companiilor cărora le-ar fi de ajutor să înțeleagă principiile realizării unei strategii de social media eficiente.
Începem prin a seta contextul social media actual apoi continuăm cu pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a realiza o strategie de social media eficientă. Nu în ultimul rând, trecem printr-o serie de tactici și tips & tricks care te vor ajuta la implementarea strategiei de social media.
Ziua se va încheia cu o probă practică, extrem de utilă pentru a-ți însuși tehnicile învățate în cadrul cursului și a găsi răspuns la întrebările specifice pe care le ai pe teme de social media.
Co-Founder & General Manager
Antreprenor din 2008. Blogger din 2007 pe cristianchinabirta.ro cu o bogată experiență de colaborare cu agențiile, companiile și alți bloggeri din România. A fost desemnat bloggerul cu care au colaborat cel mai bine agențiile în 2013, 2014, 2015 și 2016, în topul realizat de Revista Biz. În 2016 figurează pe primul loc în topul celor mai vizibile persoane cheie din online românesc, conform Zelist Industries.
Consultant și trainer pe teme legate de social media
Specialist în jurnalism și științele comunicării cu experiență vastă în realizarea și optimizarea strategiilor de comunicare, monitorizarea competitorilor și managementul comunităților. A pregătit peste 40 de branduri pentru a se poziționa corect în mediu digital oferind servicii de consultanță sau susținând workshop-uri pentru acestea.
10:00 – 11:30 – Context Social Media actual, Tipuri de clienți în social media, La ce te poate ajuta Social Media;
11:30 – 13:00 – Cum construiești o strategie de social media;
13:00 – 14:00 – Lunch break;
14:00 – 15:30 – Cum implementezi o strategie de social media;
15:30 – 17:00 – Probă practică, Q&A și Networking.
„Sincere felicitări pentru cursul ținut. M-au impresionat atât informațiile furnizate, cât și structura cursului și mai ales faptul că ai reușit să ne vorbești atâtea ore mentinandu-ne atenți și implicați. Chiar wow!”
Tirban Adina-Emilia
Link-uri utile
Schimbă limba site-ului
Folosim cookie-uri în website-ul nostru pentru a oferi o experiență cât mai plăcută vizitatorilor noștri.
Cookie-urile sunt folosite pentru diferite servicii precum reCaptcha (protecție împotriva boților), hărți Google, embed-uirea de videoclip-uri de pe YouTube, etc.