Păreri despre Kooperativa 2.0
“Întotdeauna am privit colaborarea cu echipa Kooperativa 2.0 ca pe o relație de prietenie, datorită faptului că aici am găsit oameni înțelegători, profesioniști, originali și care vor găsi soluții pentru a putea pune în practică ideile ieșit din comun pe care echipa Veranda Mall le-a prezentat de-a lungul timpului.”
Director, RFI România
“Încă de la început, echipa dedicată contului nostru a fost capabilă să analizeze și să înțeleagă cerințele și nevoile companiei noastre, oferindu-ne soluții inspirate și personalizate, adesea peste nivelul așteptărilor noastre. Suntem încântați să păstrăm acest parteneriat, știind că avem alături un partener și un ”sfătuitor” care împărtășește aceeași abordare de business deschisă și modernă, precum și un angajament profund pentru valoare și inovație.”
“Am început colaborarea cu agenția Kooperativa 2.0 în august 2020 pentru un proiect punctual de SMM. Profesionalismul de care au dat dovadă, constanța în a livra calitate, ușurința comunicării și deschiderea echipei către a găsi cele mai bune soluții pentru business-ul nostru i-au desemnat ca prima alegere în preluarea campaniilor digitale ulterioare”
“Performanțele campaniilor derulate, comunicarea excelentă, creativitatea, propunerile și promptitudinea echipei sunt atuurile care recomandă Kooperativa 2.0 oricărui Partener interesat de servicii de digital marketing.”
Gabriela Elena Rizescu
Director Marketing, Alcedo
“Pe parcursul colaborării, agenția a atins și chiar depășit obiectivele stabilite împreună, a răspuns pozitiv la provocările noastre și am apreciat implicarea echipei în construirea unei strategii și implementări de succes.”
Ioana Ardelean
PR Director, Jidvei
“Am colaborat cu echipa Kooperativa 2.0 pentru mai multe proiecte în social media, beneficiul clientului nostru Pernod Ricard, pentru branduri precum Jameson, Ballantine’s și Chivas Regal. De fiecare dată, membrii echipei Kooperativa 2.0 au dat dovadă de multă seriozitate, venind cu idei și inițiative care au depășit simplul brief. Pe lângă implicare, echipa Kooperativa 2.0 aduce un plus prin relația foarte bună cu influencerii din online”
Irina Mihalcea
Fantazia PR Boutique
“Unul dintre punctele tari ale echipei este faptul că are o rețea foarte mare în rândul bloggerilor, la care ajung foarte repede și pe care îi pot angrena cu ușurință în campanii, într-un timp scurt.”
Cristina Popescu
Communications Director, Danone România
“Colaborarea noastră cu agenția Kooperativa 2.0 a început în decembrie 2017 și ea presupune promovarea produselor SimoShop prin intermediul unei strategii de tip PPC pe platforma Google Ads. Pe parcursul colaborării, rezultatele s-au îmbunătățit constant, lucru reflectat în volumul de vânzări. Echipa dedicată contului nostru a fost întotdeauna atentă la nevoile noastre, iar eforturile lor de optimizare au fost apreciate. De asemenea, am reușit să înțelegem foarte bine cum a arătat evoluția campaniilor întrucât rapoartele de activitate au fost structurate limpede și au fost trimise în mod punctual.”
Cristi Enciu
SimoShop.ro
“Printre calitățile pe care le apreciem la Kooperativa 2.0 se numără profesionalismul și experiența în mediul online, creativitatea și obiectivitatea cu care transmite informațiile, spiritul antreprenorial și vizionar într-un domeniu aflat într-o continuă schimbare și dezvoltare.”
Mira Stănescu
Manager Marketing, CGS România
“Într-o lume digitală, în care influencerii online au un cuvânt puternic de spus, a nu implica blogerii în activitatea de content marketing e ca și cum ai încerca să faci o prăjitură fără să ai toate ingredientele: îți iese, dar nu cum ar trebui. Toate campaniile făcute cu echipa Kooperativa 2.0 au deservit perfect nevoilor noastre de branding, iar echipa Kooperativa 2.0 e prietenoasă și foarte creativă, ocazie cu care îi mulțumesc pentru parteneriat.”
Liviu Florescu
Craft Interactive
“Ne plac atât de mult momentele în care discuțiile despre o campanie ajung la un brainstorming plin de energie și creativitate. Apreciem implicarea, focusul pe ceea ce vrem să transmitem și, desigur, ideile proaspete și recomandările venite după o comunicare deschisă și rodnică. De toate astea ne bucurăm mereu în colaborarea cu echipa Kooperativa 2.0.”
Anamaria Radu
Marketing Manager for Romania, IntegralEdu