Flanco este unul dintre cele mai cunoscute magazine de produse electronice, electrocasnice și IT&C în România, având o rețea de peste 100 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 74 de orașe.
Împreună cu agenția parteneră Premium Communication, am desfășurat campania #ScoalaFlanco, care a avut ca obiectiv principal poziționarea Flanco drept un brand care contribuie la educarea și informarea continuă a clienților, declinând astfel și sloganul brandului, „Mereu peste așteptări”.
Școala Flanco a reprezentat o serie de cursuri ținute în magazinul Flanco din Promenada Mall. Fiecare curs avea o temă prestabilită, iar participanții erau aleși în prealabil. În cadrul campaniei, ne-am asumat partea de implementare, alegând trainerii, stabilind subiectele pe care le vor atinge cursurile și având grijă de managementul înscrișilor.
Astfel, am avut drept traineri 5 bloggeri. Fiecare a ținut câte-un curs de 4 ore pe o temă aleasă, împărtășind publicului din experiența lui și provocându-i la o probă practică, care punea în valoare tacticile învățate în urma cursului, dar îi și provoca pe participanți să testeze și să folosească produse din oferta Flanco, .
Cele 5 cursuri au fost susținute de:
Cristian China-Birta – #brandingpesteasteptari;
Cristian Florea – #bloggingpesteasteptari;
Vlad Dulea – #videobloggingpesteasteptari;
Cezar Dumitru – #travelpesteasteptari;
Dragoș Asaftei – #fotografiepesteasteptari.
Campania a adunat 181 de înscriși pentru cele 5 cursuri, dintre care trainerii au ales un total de 80 de cursanți. Au fost 470 de mențiuni ale hashtagului #ScoalaFlanco în social media și au fost scrise peste 200 de articole pe bloguri și site-uri, campania ajungând la un total de 1.160.000 de persoane.