Ce putem face pentru tine
- Campanii cu influenceri în social media
- Consultanță în alegerea influencerilor
- Intermedierea relației cu influencerii
- Monitorizarea campaniilor derulate cu influenceri
- Raportare pe baza campaniilor derulate cu influenceri
Promovarea prin intermediul influencerilor este o metodă eficientă de a ajunge cu mesajele tale la comunități închegate, prin intermediul unor emițători în care aceste comunități au încredere.
De ce să investești într-o campanie cu influenceri?
Decizia de a investi într-o campanie cu influenceri pleacă întotdeauna de la obiectivele tale de comunicare. Dacă printre obiective regăsim awareness sau atragere de leaduri, atunci s-ar putea ca o campanie cu influenceri să fie potrivită pentru tine.
Influencerii sunt acele persoane care au construit în jurul brandului personal o comunitate formată din oameni cu aceleași pasiuni ca ale lor și care au încredere în mesajele transmise de ei. Din acest motiv, materialele scrise de influenceri către comunitățile lor vin cu un plus de încredere, comparativ cu materialele transmise de către un brand unui public nou.
Mai mult, prin intermediul influencerilor poți ajunge la comunități care știi că sunt pasionate de anumite activități sau sunt interesate de anumite categorii de produse.
10 avantaje ale unei campanii de influencer marketing
- 1️⃣ Brand Awareness – promovarea prin influenceri sporește gradul de recunoaștere al brandului sau al produselor tale către publicul care ar putea fi interesat de acestea;
- 2️⃣ SEO – optimizare pentru motoarele de căutare. Ajută ca site-ul tău să apară printre primele rezultate din motoarele de căutare pentru anumite cuvinte cheie;
- 3️⃣ Public nou pe site – generarea de trafic pe site, din partea unui public deja informat în legătură cu produsele sau serviciile tale;
- 4️⃣ Creșterea comunităților de pe conturilor sociale ale brandului – o campanie cu influenceri sau o campanie de celebrity endorsement ar putea să crească numărul de Like-uri ale paginii tale de Facebook sau numărul de followers pe Instagram;
- 5️⃣ Atragere de lead-uri – fie că vorbim despre a strânge adrese de mail într-o bază de date, fie că ai nevoie potențiali clienți care să te contacteze pentru a afla mai multe despre serviciile voastre, o campanie cu influenceri ar putea atinge aceste obiective;
- 6️⃣ Testimonial – dacă în urma campaniei vor fi publicate articole pe bloguri, vor exista în Google materiale care vorbesc despre brandul vostru, venite din surse externe, deci vor ține loc de testimonial;
- 7️⃣ Trasfer de încredere prin asocierea cu brandul – faptul că influencerii au ales să colaboreze cu voi reprezintă un plus de încredere în ochii celor din comunitatea lor;
- 8️⃣ Prevenție – dacă vor apărea mesaje negative despre voi în viitor, sunt mai puține șanse ca acele mesaje să apară pe prima pagină de rezultate, dacă acea pagină este deja ocupată cu articole pozitive ale unor bloggeri cu un rank bun în motoarele de căutare;
- 9️⃣ Conținut premium generat de influencerii implicați în campanie, pe care-l puteți distribui apoi pe canalele voastre sociale;
- 🔟 Studiu de piață – puteți afla părerea cititorilor de bloguri în legătură cu produsele voastre.