Agenție iscusită de comunicare integrată | Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

#SunăUnBlogger

#SunăUnBlogger

influencer marketing
Client: CGS România
Obiectiv: Construirea unei campanii de comunicare online prin intermediul căreia să ajungem la un număr mare de tineri
Rezultate: 30 de articole pe bloguri, reach de +250.000 de persoane, peste 1.000 de descărcări ale ebook-ului și 234 de apeluri preluate de cei 10 bloggeri în 2 ore

CGS este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing prezenți pe piața din România. Compania furnizează servicii în 18 limbi stărine, având 6 centre de suport în țara noastră (București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc și Galați). Împreună cu agenția de PR Comm’On Communication, am dezvoltat pentru clientul CGS campania #SunaUnBlogger.

Provocarea era aceea de a comunica tinerilor faptul că un job în outsourcing poate fi un început bun, având în vedere că nu au nevoie de experiență pentru a se angaja în acest domeniu. Practic, obiectivul principal era acela de a construi o campanie de comunicare online prin intermediul căreia să ajungem la un număr mare de tineri. Obiectivul secundar a fost acela de a le explica tinerilor ce este outsourcingul și ce presupune acest job.

Ideea noastră a fost aceea de a invita 10 bloggeri în sediul CGS din București și a le arăta ce înseamnă să lucrezi într-un call-center. Au făcut pregătirea inițială pe care o face orice angajat nou al firmei CGS, apoi au preluat apeluri, asemenea angajaților companiei. Înainte de a-i invita la sediul CGS, fiecare dintre cei 10 bloggeri a promovat pe blogul său faptul că va fi angajat pentru o zi într-un call-center. Totodată, fiecare a promovat prin intermediul articolului numărul de telefon (făcut special pentru această campanie) și intervalul orar la care puteau suna cei de-acasă.

Am ales 10 bloggeri tineri, pentru a atinge obiectivul principal și a ajunge exact la publicul care ne intersează: elevi și studenți care caută prima expriență de job. Iar pentru obiectivul secundar, acela de a le explica tinerilor ce este acela outsourcingul, am construit primul eBook despre outsourcing din România, pe care l-au promovat cei 10 bloggeri către cititorii care sunau în intervalul în care răspundeau ei la telefoane. Totodată, eBook-ul a fost promovat ulterior și pe blogurile celor 10 bloggeri angajați pentru o zi la CGS, dar și pe canalele CGS România.

În final, campania a generat peste 30 de articole pe bloguri, care au ajuns la un total de 250.000 de persoane. eBook-ul a fost descărcat de peste 1000 de ori, iar în cele două ore în care cei 10 bloggeri au răspuns la telefon, au fost preluate 234 de apeluri.

Hai să stabilim o întâlnire

 

Știm foarte multe despre cum te poate ajuta social media, PR-ul și marketing-ul digital.

 

Sună la 031 005 9999 sau click aici