Descriere proiect
Veranda Mall este un centru comercial de proximitate din estul Bucureștiului. El a fost deschis în 2016 și își dorește a deveni un spațiu pentru relaxare și activitățile comerciale de zi cu zi pentru locuitorii care trăiesc în apropierea sa, extinzându-se puțin câte puțin de la an la an.
Obiective
Creșterea paginii de Facebook și întărirea relației cu fanii actuali; creșterea numărului de participanți la evenimentele fizice organizate în mall; creșterea traficului pe site
Servicii
Administrare și optimizare campanii PPC (Google Ads și Facebook Ads)
Strategie
În primul rând, strategia s-a axat foarte mult pe transformarea unor audiențe reci în audiențe calde, iar ulterior pe fidelizarea lor. Am targetat cu larghețe oameni din jurul mall-ului, convingându-i să intre în comunitatea Veranda folosind mesaje specifice, iar ulterior i-am păstrat aproape de noi printr-o comunicare constantă și campanii promovate doar către aceștia (audiențe custom și de remarketing). Pe termen lung, am observat o creștere a interacțiunilor și a înscrierilor la evenimentele organizate de către partenerul nostru, precum și o creștere a volumului de căutări pe cuvinte cheie relevante mall-ului. Acest lucru a fost posibil prin optimizarea campaniilor mai ales la nivel de reach și brand awareness pentru audiențele reci și la nivel de conversii și interacțiuni pentru audiențele calde – principiu aplicat atât pe Facebook Ads, cât și pe Google Ads.
Rezultate (după 8 luni de activitate)
- +14.000 fani noi pe pagina de Facebook
- +1.100 de înscrieri pe site pentru evenimentele organizate fizic
- +140% creștere trafic pe site Y.O.Y.