• Română
  • Engleză

Agenție iscusită de comunicare integrată | Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

VOX România – Servicii Social Media

VOX România – Servicii Social Media

Client: VOX România
Obiectiv: Creșterea gradului de awareness al brandului VOX pe piața românească
Rezultate: ~33,000 de aprecieri pe pagină, ~1,300,000 de oameni la care au ajuns reclamele și un total de ~91,000 de oameni care au interacționat cu campaniile

Descrierea proiectului

VOX este un brand polonez care crează soluții moderne pentru interiorul și exteriorul casei. Fondat în 1989, business-ul s-a extins în U.E. și S.U.A. cu peste 120 de magazine.

VOX Profile s-a înfiintat în anul 1992 în Polonia, iar în anul 2007 s-a deschis și fabrica din România, din Râmnicu Vâlcea.

VOX Profile este principalul producător european pentru produse pe bază de PVC.Acesta este un client alături de care am pornit la drum împreună încă de la început, construind o strategie de comunicare adaptată contextului local și implementând-o până în prezent.

Obiectivele proiectului

Obiectivul agenției a constat în creșterea gradului de awareness al brandului VOX pe piața românească, măsurând atingerea acestuia prin numărul de Page Likes și Total Page Reach.

Astfel, ne-am propus ca în primele 6 luni de activitate (ianuarie 2019 – iunie 2019) să atingem 9,000 de like-uri ale paginii și un reach total de 270,000. Obiectivele au fost atinse și depășite, astfel încât la finalul lunii iunie pagina înregistra 10,684 de like-uri și un reach total de aproximativ 327,000.

Până în prezent obiectivele au rămas aceleași, iar prin optimizarea constată a audiențelor de boost post și adaptarea postărilor la răspunsurile utilizatorilor, pagina se află într-o continuă creștere. Prin urmare, în ultimele 6 luni (noiembrie 2019 – aprilie 2020) pagina de Facebook s-a bucurat de o creștere de 10,000 de like-uri și peste 600,000 reach.

Servicii

Colaborând încă de la venirea brandului în România, ne-am ocupat de crearea și setarea corectă a paginii de Facebook VOX Romania. Totodată, am creat o strategie de comunicare în social media, pornind de la obiectivele brandului: creșterea notorietății și creșterea vânzărilor.

Astfel, am propus un plan de comunicare de trei postări săptămânale, prin care am putut ajunge atât la audiența de profil tehnic (arhitecți, designeri, constructori etc.), cât și la o audiență generală (utilizatori interesați de design interior, home improvement, DIY etc.). Agenția noastră a creat postările și a realizat activitățile ce țin de community management (invite to like page și răspunsuri la mesaje, comentarii ori recenzii)

Strategie

Prin urmare, postările cu caracter tehnic au ajutat deopotrivă la creșterea notorietății brandului și la generarea de vânzări către un public din domeniu, specializat în categoria de produse oferite de VOX. În același timp, postările cu caracter general au permis creșterea gradului de self awareness către un public care a arătat interes față de domeniul designului și construcțiilor și care va fi mai predispus să aleagă produse VOX când se va muta sau va renova locuința.

Mai mult, în vederea atingerii obiectivelor propuse în strategia de comunicare, am propus organizarea postărilor în funcție de natura produselor promovate, după hashtaguri: #stilulVOX, #designinterior pentru postările care abordează produse ce vizează interiorul locuinței și #stilulVOX, #casaVOX pentru postările în care sunt prezentate produse ce țin de exteriorul casei. Prin aceste postări am reușit să creștem gradul de notorietate al brandului, să îl poziționăm totodată ca un brand care oferă soluții moderne complete, dar și să îl umanizăm prin empatizarea față de utilizatori, nevoile și stilurile unice ale acestora.

VOX 1 1
VOX 2 1

În continuare, pentru a diversifica tipurile de postări și a interacționa cu utilizatorii în mai multe moduri, am creat ocazional postări menite să crească rata de engagement: postări de tip like/ love, postări prin care îi invitam pe utilizatori să lase un comentariu cu părerea personală referitoare la un anumit subiect etc.

VOX 3
VOX 4

Rezultate de interes (după 16 luni de activitate)

  • Page Likes: ~33.000
  • Reach Total: ~1.300.000
  • Engagement Total: ~91.000

Hai să stabilim o întâlnire

 

Știm foarte multe despre cum te poate ajuta social media, PR-ul și marketing-ul digital.

 

Sună la 031 005 9999 sau click aici