Cauți o agenție cu experiență în setarea campaniilor PPC? Ai ajuns în locul potrivit.
Agenția PPC Kooperativa 2.0 îți oferă multiple beneficii și avantaje prin care poți înțelege mai bine impactul reclamelor PPC
- Vom dezvolta o strategie PPC personalizată pentru businessul tău
- Te vom ajuta să stabilești obiective PPC măsurabile, astfel încât să poți măsura impactul reclamelor
- Vom alege împreună cele mai potrivite canale pay per click pentru a genera rezultate eficiente
- Putem integra într-o singură strategie campanii PPC pentru Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads, Youtube Ads, LinkedIn Ads, dar și altele în funcție de obiective
- Vom identifica cele mai potrivite audiențe pentru nișa ta și le vom implementa în campanii PPC optimizate
- Suntem o agenție PPC care va configura un cadru de tracking precis prin Google Analytics și Facebook Pixel, pentru a înțelege comportamentul utilizatorilor și pentru a ajuta algoritmii să optimizeze rezultatele
- Vei primi rapoarte pentru campaniile PPC pe care le vom seta, astfel încât să urmărești evoluția lor
- Îți vom oferi consultanță pentru orice subiect legat de campanii PPC și digital marketing
Află mai multe despre serviciile de promovare ale agenției PPC Kooperativa 2.0
Facebook Ads
Campaniile PPC setate prin intermediul Facebook Ads sunt printre cele mai performante metode de promovare în digital marketing. Plaja de obiective pe care le poți atinge prin aceste campanii PPC este foarte largă și ele te pot ajuta să îți duci afacerea la un alt nivel. Fie că vorbim de creșterea vizibilității mărcii (brand awareness), generare de trafic calitativ pe site, întărirea relației cu utilizatorii din comunitatea ta, obținerea de lead-uri (clienți potențiali) sau vânzări efective, agenția noastră PPC îți poate recomanda un mix potrivit de campanii plătite. De asemenea, Facebook Ads e locul în care poți testa reclame creative și prin care te poți afișa printr-un mesaj de impact.
Instagram Ads
Reclamele pay per click rulate pe Instagram te pot ajuta să îți extinzi mesajul și către o altă categorie de public, de data această preponderent tânără. Campaniile PPC rulate în stories pot avea un impact foarte mare asupra afacerii tale, mai ales dacă sunt coroborate cu o strategie de remarketing, dar și cu alte campanii PPC rulate prin Facebook Ads. Kooperativa 2.0 este agenția PPC care te poate ajuta să îți crești comunitatea de urmăritori sau să obții vânzări prin Instagram Ads.
Google Ads
Google Ads este probabil cel mai cunoscut și folosit instrument de marketing digital la ora actuală, iar performanțele pe care le poți obține prin campanii PPC setate cu ajutorul acestuia sunt de necontestat. Reclamele prin Google Ads sunt extrem de valoroase, întrucât prin intermediul acestora poți ajunge la clienți potențiali în diverse etape ale procesului de cumpărare. Campaniile PPC de Display (bannere) vor stârni interesul utilizatorului pentru produsele sau serviciile tale, iar campaniile PPC de căutare (Search) vor atrage mai multă atenție exact la momentul în care interesul de cumpărare este foarte ridicat. În plus, o agenție PPC specializată te poate ajuta să obții rezultate excelente folosindu-se de toate tipurile de campanii PPC pe care le putem găsi în această platformă, cum ar fi Shopping Ads, Video Ads (Youtube Ads) sau Hotel Ads. Nu în ultimul rând, configurarea audiențelor de remarketing/retargeting sunt un element crucial în cadrul strategiei de promovare PPC prin Google Ads.
LinkedIn Ads
Dacă îți dorești o promovare nișată și vrei să ajungi mai ales la publicuri țintă de business (atât B2C, cât și B2B), LinkedIn Ads poate fi un vehicul de marketing relevant pentru afacerea ta. Campaniile PPC pe LinkedIn Ads pot fi optimizate în baza mai multor obiective, iar audiențele către care te poți adresa sunt extrem de specifice. Deși costurile per rezultat sunt ceva mai mari pe această platformă, o agenție PPC specializată te poate ajuta să înțelegi impactul reclamelor și poate optimiza direcțiile de promovare. Valoarea rezultatelor obținute prin campanii PPC pe LinkedIn Ads ar putea fi mai mare decât valoarea generată prin alte canale de marketing.