Cauți o agenție cu experiență în setarea campaniilor de promovare pe Facebook Ads ? Ai ajuns în locul potrivit.
Agenția Kooperativa 2.0 te poate ajuta să îți dezvolți afacerea prin promovare și reclame pe Facebook:
- Vom configura o strategie de promovare pe Facebook personalizată pentru business-ului tău, ținând cont de domeniul în care activezi;
- Te ajutăm să stabilești obiective măsurabile, astfel încât să poți determina impactul reclamelor pe Facebook;
- Vom identifica cele mai potrivite audiențe pentru reclama ta pe Facebook astfel încât banii să fie investiți optim;
- Setăm cadrul de tracking în mod precis cu ajutorul Facebook Pixel pentru a înțelege impactul reclamei tale pe Facebook și pentru a optimiza rezultatele.
- Vom realiza campaniile tale pentru promovare pe Facebook în baza obiectivelor stabilite de comun acord în cadrul strategiei;
- Testăm mai multe variațiuni de mesaje și vizualuri prin A/B Testing, pentru a identifica varianta cea mai performantă;
- Vei primi rapoarte lunare cu rezultatele reclamelor pe Facebook Ads, alături de noi direcții și sugestii de promovare.
Află mai multe despre serviciile de promovare pe Facebook ale agenției Kooperativa 2.0
Tipuri de campanii Facebook
În funcție de nișa în care îți desfășori activitatea, buget și obiectivele setate, noi îți vom recomanda un mix personalizat de campanii de promovare pe Facebook, astfel încât rezultatele obținute să fie relevante. Reclama pe Facebook poate fi optimizată în cadrul unor campanii cu multiple obiective, cum ar fi:
- Campanii de Trafic – Are ca obiectiv generarea de trafic relevant către un landing page. Acest tip de campanie te ajută să stârnești interes cu privire la produsele sau serviciile tale și este ideală pentru crearea audiențelor de retargeting/remarketing.
- Vizionare de Video (Video Views) – Obține cât mai mulți vizualizări pentru clipul video pe care vrei să îl promovezi prin reclama pe Facebook. Acest tip de campanie poate fi de folos pentru a-i ajuta pe utilizatorii dintr-o audiență rece să afle mai multe despre tine. Ulterior, te poți adresa exclusiv celor care au vizionat clipul tău (printr-o audiență de remarketing) printr-un mesaj personalizat printr-o nouă reclamă pe Facebook.
- Interacțiune (Engagement) – Motivează utilizatorii să interacționeze cu postarea ta. Obiectivul acesta este foarte util în promovarea postărilor publicate pe pagină (boost posts), întrucât astfel poți păstra o comunicare constantă cu oamenii care te urmăresc (reach-ul organic fiind actualmente foarte scăzut). De asemenea, acest obiectiv poate fi folosit și pentru promovarea evenimentelor pe Facebook.
- Generare de lead-uri (clienți potențiali) – Colectează informații despre clienți potențiali (adresă de e-mail, număr de telefon etc.) prin reclame pe Facebook care deschid formulare pop-up. Acest tip de campanie te poate ajuta pentru a-ți crește baza de abonați la newsletter sau pentru a pregăti oferte personalizate.
- Campanii de Conversii – Generează acțiuni valoroase, cum ar fi achiziții sau completarea formularelor de înscriere pe site. În baza acestui obiectiv poți optimiza și crește vânzările magazinului tău online printr-o reclamă pe Facebook.
- Campanii Vânzări din Catalog – Stârnește atenția utilizatorilor asupra produselor tale printr-o afișare dinamică sub forma unei reclame pe Facebook de tip carusel. Această campanie este ideală atunci când te adresezi unei audiențe calde (de remarketing) și te ajută la creșterea ROAS-ului (Return Of Ad Spend).
Cum se face promovarea pe Facebook
Reclamele pe Facebook sunt setate prin intermediul platformei Facebook Ads, care permite configurarea unor campanii cu multiple obiective relevante. Fie că e vorba de creștere a vizibilității mărcii (Brand Awareness), generare de trafic calitativ pe site, consolidarea relației cu urmăritorii, obținerea de lead-uri (clienți potențiali) sau vânzari efective, agenția noastră va găsi mix-ul potrivit fiecărui model de business. În continuare, audiențele țintă vor fi identificate foarte atent în baza profilului clientului (Persona), astfel încât să sporim șansele realizării unui eveniment de conversie sau lead.
Ulterior, vom stabili direcția creativă (luând în considerare publicul țintă și obiectivul campaniei) și vom implementa campaniile de promovare pe Facebook testând mai multe variațiuni de mesaje și bannere, astfel încât să identificăm versiunea care performează cel mai bine.
Cât costă reclama pe Facebook?
Reclamele pe Facebook sunt reclame de tip PPC (Pay-Per-Click) și au la bază plata pe rezultat. Ele pot beneficia de o optimizare eficientă a bugetului dacă sunt gândite în baza unei strategii și a unor obiective interconectate. Agenția noastră de marketing digital te va ajuta să obții maximum din reclamele tale pe Facebook, astfel încât bugetul să fie cheltuit în mod sustenabil.
Optimizate corect, reclamele pe Facebook au un randament foarte bun în raport cu investiția. Costul per click nu poate fi analizat în baza unor indicatori absoluți, întrucât el fluctuează în funcție de audiență, buget și creativitatea anunțului. Promovarea pe Facebook destinată vânzării are un randament mediu al investiției în reclame (ROAS) între 400 – 800%, adică generarea de 4-8 euro pentru fiecare euro cheltuit.
Trucuri pentru o campanie pe Facebook reușită
- Nu subestima puterea videoclipurilor. Folosește cât mai des conținut video pentru creșterea performanțelor campaniilor tale, întrucât ele oferă o rată de interacțiune mai mare și pot facilita întărirea relației dintre utilizator și business/produs.
- Fii creativ! Realizează vizualuri de efect pentru reclama ta pe Facebook, astfel încât să captezi atenția utilizatorilor!
- Unul dintre atuurile promovării pe Facebook Ads este precizia de targetare. Profită de opțiunile de țintire pe bază de interese, comportamente, date demografice sau audiențe personalizate. Știai că poți arăta o reclamă oamenilor care urmează să își sărbătorească ziua de naștere? Sau chiar a prietenilor acestora?
- Urmărește întotdeauna obiective măsurabile! Cum poți determina eficiența unui instrument de marketing dacă nu prin cifre?
- Reclamele pe Facebook nu trebuie să aibă un mesaj insistent de vânzare! Nu trebuie să uităm că Facebook este în primul rând o rețea socială, nu un marketplace.
- Creeaza și rulează versiuni multiple de reclame pe Facebook! În acest fel vei putea testa și identifica varianta cea mai bună pentru publicul tău.
- Folosește Retargeting-ul! În medie, 7 din 10 vizitatori ai magazinelor online nu finalizează comanda pe care o inițiază, așa că ar fi o idee bună să le aduci aminte de produsul tău.
- Păstrează o frecvență optimă și nu obosi sau plictisi utilizatorul. În același timp, ai grijă ca mesajul pe care l-ai scris să fie relevant publicului țintă.
- Crează audiențe de tip lookalike! În acest fel te folosești de algoritmul Facebook pentru a identifica utilizatori asemănători clienților tăi.