Caroli este cea mai populară marcă din portofoliul Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din România, atât în valoare, cât și în volum. Caroli dorește să inoveze continuu, motiv pentru care a lansat în luna februriare a anului 2017 o etichetă specială, numită Carolimetru Termic.
Eticheta, prezentă inițial doar pe Salamul Semenic, anunță consumatorii în momentul în care aceștia trebuie să pună produsul la rece. Sistemul este simplu: dacă eticheta are culoarea verde înseamnă că salamul are o temperatură sigură, dar dacă aceasta se colorează în galben, produsul ar trebui pus rapid la frigider, pentru a nu avea calitățile alterate.
Eticheta vine în special în ajutorul celor care țin produsele afară din frigider pentru prea mult timp, iar obiectivul nostru principal a fost acela de a comunica prin intermediul unei campanii pe bloguri atât noutatea etichetei, cât și explicația acesteia.
Ideea noastră a fost aceea de a simula Carolimetrul Termic pe bloguri. Practic, am făcut o banner special, care era afișat pe blogurile implicate campanie. Bannerul era verde în momentul în care cititorii accesau articolele despre Carolimetru și se colora în galben în momentul în care aceștia dădeau scroll pe pagina articolului sau așteptau 30 de secunde fără să desfășoare vreo activitate. Astfel, obișnuiam consumatorii cu cele două culori ale etichetei și cu întrebuințările acestora. Bannerul arăta cam așa:
În urma campaniei, hashtagul #mancarecunotificare (care a însoțit întreaga campanie online) a fost folosit în social media de 320 de ori, iar campania a fost promovată pe bloguri prin intermediul a 170 de articole. Astfel, informațiile despre Carolimetrul Termic au ajuns la peste 600.000 de persoane.