phone and

Strategie de promovare online

Cauți o agenție cu experiență în definirea unei strategii de promovare online?

Agenția de marketing digital Kooperativa 2.0 te poate ajuta prin dezvoltarea unei strategii care să conțină atât campanii de promovare organice, cât și reclame pentru publicitatea online.

Elaborarea strategiei de comunicare

Odată ce ne vom familiariza cu specificul businessului și vom înțelege care este profilul consumatorului, vom realiza o strategie de comunicare constitutiă din direcții de promovare organice și plătite. În baza obiectivelor pe care le vom seta, noi îți vom propune un plan de marketing pe o durată de 3, 6 sau 12 luni, ce va conține estimări de rezultate, piloni de comunicare (pentru planul editorial) și direcții de promovare ce vor ajuta la atingerea obiectivelor de marketing digital.

Adaptabilitatea în campaniile de promovare organice și tipuri de obiective

Atunci când vorbim despre o platformă social media (Facebook, Instagram, LinkedIn și așa mai departe) este important să înțelegem diversitatea publicurilor și modul diferit în care acestea răspund tipului de comunicare. Pornind de la aceste caracteristici, dar și de la identitatea brandului pe care îl vom promova, campaniile de promovare organice vor fi adaptate constant în funcție de specificul platformei și de obiectivele de social media care pot fi următoarele:

  1. Creșterea notorietății și vizibilității brandului;
  2. Creșterea numărului de interacțiuni de pe paginile sociale;
  3. Creșterea încrederii în brand și umanizarea brandului în mediul digital;
  4. Creșterea comunității de fani relevanți pentru brandul promovat.

Planul de acțiune va fi unul elaborat, iar el va cuprinde tipuri de conținut și piloni de comunicare (pentru postările publicate pe paginile sociale) prin care vor fi scoase în evidență specificul brandului, misiunea și viziunea acestuia, caracteristicile, dar și diferențiatorii lui în raport cu competitorii din piață.

Campanii de promovare online pay-per-click (PPC)

O metodă eficientă prin care îți poți dezvolta afacerea sunt campaniile de promovare online plătite (Paid media). Indiferent de obiectivele de marketing pe care ți le-ai setat, acestea pot fi traduse în obiective digitale, astfel încât tu să înțelegi oportunitățile de dezvoltare și impactul publicității online asupra businessului tău. Pornind de la o strategie de promovare integrată, noi îți vom recomanda un mix de campanii de promovare plătite astfel încât rezultatele tale să se multiplice. Fie că vrei să crești notorietatea brandului, să generezi trafic pe site, clienți potențiali sau vânzări, noi te vom ajuta să investești eficient bugetul în publicitatea online.

Rezultate măsurabile pentru publicitatea online

Agenția noastră specializată în campanii de promovare online va identifica cei mai importanți indicatori de performanță și îți va oferi un plan personalizat prin care îi vom putea atinge împreună. Pornind de la bugetul de promovare alocat, îți vom oferi un set de estimări pentru campaniile de promovare pe care urmează să le implementăm, astfel încât tu să știi la ce să te aștepți. De-a lungul timpului, noi vom încerca să optimizăm la maximum costurile investite de tine în publicitatea online, astfel încât obiectivele stabilite în strategia de promovare să îți garanteze succesul. Abordarea noastră va fi întotdeauna măsurabilă, pentru ca tu să poți evalua administrarea campaniilor de promovare online.

Vrei să colaborăm?

Sau scrie-ne folosind acest formular:

Contactează-ne acum pentru o strategie de promovare online personalizată!

Acești clienți au avut încredere în noi așa că ne poți contacta și tu!

BOSE
VISA
Profi
HBO
Jameson
Flanco
Danone
BCR