Noutăți generale
➡️ Veste proastă pentru TikTok: comerțul social ar putea să nu fie tendința pe care mulți au sperat-o
➡️ WhatsApp adaugă noi instrumente de confidențialitate
➡️ Ce este KakaoTalk? Aplicația de mesagerie mobilă în plină ascensiune
➡️ Gestionarea inteligenței artificiale: Ce rol ar trebui să joace marketingul?
Strategie
➡️ Cum să-ți promovezi afacerea în Metaverse
➡️ PR digital: Ghidul începătorului pentru a crea un brand de succes
➡️ Cum să construiești o strategie solidă de marketing direct
➡️ Cele mai bune canale de marketing video pentru dezvoltarea brandului în 2022
➡️ 20 modalități eficiente de automatizare și creștere a afacerii
➡️ 4 beneficii ale utilizării unui chatbot multilingv pentru eCommerce
➡️ Caracteristici și statistici ale generației Z
➡️ Cum să creezi marketing video care convertește
➡️ Cum se scriu CTA-urile pentru B2B
PPC
➡️ 6 actualizări Google Ads recente
➡️ Sfaturi pentru stimularea campaniilor PPC în 2022
➡️ 4 moduri de a îmbunătăți targetarea anunțurilor YouTube
➡️ Opțiuni de automatizare pentru succesul PPC
➡️ Elemente de particularizare a anunțurilor Google
➡️ Cum să folosești reclamele plătite pentru promovarea evenimentelor
Social Media
➡️ Cum să creezi și să promovezi pin-uri pe Pinterest
➡️ Instagram continuă să se concentreze pe conținutul pe tot ecranul
➡️ TikTok ajuta utilizatorii să gestioneze modul în care sunt folosite datele lor în aplicație
➡️ Meta lansează noi audiențe de publicitate B2B
➡️ Facebook Business Manager: Cum se utilizează Meta Business Suite în 2022
➡️ Ce este Twitch și cum este folosit de branduri
➡️ 50+ statistici YouTube pe care fiecare trebuie să le știi
➡️ Date demografice și detalii despre YouTube care trebuie cunoscute în 2022
➡️ Social Media dashboard
➡️ Ghid complet pentru Facebook Marketing în 2022
➡️ Cum să creezi Instagram Reels când nu ai o echipă video
➡️ 3 moduri de a intra în feed-ul urmăritorilor tăi de pe Instagram
➡️ Cum să obții verificarea pe TikTok în 5 pași
SEO&WEB
➡️ Shopify SEO: ghid simplu pentru începători
➡️ Motorul de căutare Google este deteriorat
➡️ Google nu mai recomandă utilizarea redării dinamice pentru Google Search
➡️ Cum să-ți optimizezi site-ul de eCommerce pentru o mai bună indexare
➡️ Topul problemelor tehnice SEO
➡️ Google actualizează politicile de spam
➡️ SEO înseamnă marketing
➡️ Ghid complet de optimizare on-page
➡️ Un design defectuos al site-ului este negativ pentru SEO, UX și afaceri
➡️ Cum poți vedea rezultatele și clasamentele de căutare Google pentru diferite locații
➡️ Google: Evită conținutul duplicat în postările din profilul de afaceri