Agenție iscusită de comunicare integrată | Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

Un studiu arată că postările pe Instagram cu mai puține hashtaguri performează mai bine

Kooperativa 2.0

Kooperativa 2.0

Kooperativa 2.0 este agenția full-service de Social Media, PR și Marketing Digital care îți salvează timpul și îți economisește banii prin campanii eficiente și integrate de comunicare și promovare.

Cei de la Quintly au analizat un total de peste 44.000 de conturi de Instagram și aproape 9 milioane de postări în perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2018, cu scopul de a stabili care sunt postările care generează o rată a engagementului cât mai ridicată și cum se dezvoltă acesta.

În cele ce urmează îți vom prezenta principalele lor concluzii.

1. Conținutul video a generat cu 21% mai multe interacțiuni comparativ cu restul postărilor. Concret, clipurile video au obținut cu 21,15% mai multe like-uri și comentarii comparativ cu imaginile analizate, dar și cu 18,57% mai mult comparativ cu postările de tip carousel. Cu toate acestea conținutul foto este în continuare majoritar pe Instagram, reprezentând mai bine de 72% din tot conținutul analizat de cei de la Quintly.

2. Clipurile video sunt utilizate preponderent de către profilurile mari. În acest sens poți analiza tabelul de mai jos pentru a-ți face o idee despre cum este împărțit conținutul în funcție de numărul de urmăritori.

quintly video2
Foto: socialmediatoday.com

3. Descrierile mai scurte beneficiază de un engagement mai ridicat. Acest lucru se întâmplă chiar dacă cele mai des întâlnite sunt descrierile lungi. Din analiza făcută de Quintly a reieșit faptul că peste 30% din conturi folosesc peste 300 de caractere în descriere, în timp ce la polul opus doar 1,05% aleg să posteze fără nicio descriere.

4. Un număr redus de hashtaguri este mai eficient. Utilizatorii interacționează mai mult cu postările care au mai puține hashtaguri, iar studiul celor de la Quintly indică faptul că doar 13% dintre postările analizate au beneficiat de mai mult de 10 hashtaguri folosite. Asta în timp ce 36% au folosit între unul și trei hashtaguri, iar 29% au preferat să nu le folosească deloc.

5. Emojiurile pot crește numărul de interacțiuni. În ciuda faptului că mai bine de jumătate dintre conturile analizate (54,89%) nu folosesc emojiuri în postările lor, rata de engagement crește atunci când acestea sunt prezente. Acest lucru se întâmplă în principal în rândul conturilor care au între 10 mii și 1 milion de urmăritori, iar folosirea emojiurilor le poate ajuta să crească.

Vrei să fii la curent cu articolele noastre?

Abonează-te la newsletter-ul nostru completând câmpul de mai jos iar noi te vom ține la curent cu articolele și activitatea noastră!

relatii publice si comunicare

Ți-a plăcut articolul? Distribuie-l ca să-l citească și prietenii tăi!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on twitter
relatii publice si comunicare

Ți-a plăcut articolul? Distribuie-l ca să-l citească și prietenii tăi!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on twitter

Lasă un comentariu!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alte articole care te-ar putea interesa

Vrei să scrii un guest post pentru blog-ul nostru?

Completeză formularul de mai jos și te vom contacta noi!

Vrei să afli mai multe despre cum te poate ajuta marketingul digital să îți crești afacerea? Contactează-ne pentru a-ți oferi soluții personalizate.