Conform unui studiu Arkadium, site-urile care folosesc vizualuri, imagini și clipuri video, vor avea mai multe șanse de a transforma publicul din generația Millennials în „returning visitors”. Acest lucru se întâmplă mai ales dacă folosesc și GIF-uri.
Millennialii (sau generația X, formată din persoane născute între anii 1982 și 1999) este generația care a crescut odată cu revoluția tehnologiei, motiv pentru care este foarte conectată la device-urile existente pe piață. Din acest motiv, companiile au misiunea de a deveni din ce în ce mai interactive și mai atractive pentru a le acapara atenția.
78% dintre persoanele care citesc articole online le vor continua până la final dacă au vizualuri, dintre care 85% vor fi din generația Millennials.
Nu numai că cititorii caută articole cu vizualuri și le citesc până la final, dar au mai mare încredere în articolele care conțin imagini și clipuri video. Mai ales cei din generația Millennials caută astfel de articole, față de alte categorii de public.
Mai multe detalii despre studiu puteți găsi pe site-ul Arkadium.