Ascultă aici rezumatul sub formă de Podcast realizat cu NotebookLM.
Noutăți generale
➡️ Dincolo de loialitate: modul în care brandoms transformă engagementul
➡️ Cum să faci social listening în 2025: noile reguli
➡️ De ce ar trebui să construiești relațiile invers (și cum să o faci)
PPC
➡️ Google Ads adaugă rapoarte mai detaliate pentru Performance Max
➡️ Ce trebuie să știi despre Responsive Search Ads
➡️ „Greșelile te fac mai puternic”: lecții PPC de la Inderpaul Rai
Social Media
➡️ Meta extinde utilizarea Facial ID pentru a combate scam-urile de tip „Celeb-Bait”
➡️ Hashtaguri Instagram 2025: Lista bazată pe date a celor mai utilizate și populare etichete
➡️ Cum îți dai seama dacă un cont de Instagram este fals și cum îl raportezi în 2025
SEO & Web
➡️ GA4 după cinci ani: starea actuală a analizei de marketing
➡️ Organizarea conținutului pentru căutarea AI: un cadru pe 3 niveluri
➡️ Modul real în care AI „cântărește” link-urile tale (pe baza a 35.000 de date analizate)
➡️ A/B testing automatizat pentru site-uri B2B cu peste 10 persona-uri — cum să îți calibrezi corect mesajul
AI
➡️ OpenAI lansează Shopping direct în ChatGPT și face parteneriat cu Stripe pentru un protocol open-source de plăți
➡️ Peste tot în lume, utilizatorii spun că descoperă entități conștiente în ChatGPT
➡️ Noul Claude de la Anthropic poate scrie cod timp de 30 de ore. Gândește-l ca pe un coleg AI de birou
➡️ OpenAI lansează modelul video Sora 2 cu fizică realistă, audio de înaltă calitate și o nouă aplicație socială
➡️ ChatGPT trece discret la un model de limbaj mai strict atunci când utilizatorii trimit prompturi emoționale
➡️ Opera lansează browserul Neon, axat pe inteligența artificială
➡️ Brave lansează Ask Brave – o interfață unificată de căutare AI
➡️ 5 moduri simple de a folosi AI (testate pentru afaceri mici)
➡️ Un nou proiect face datele Wikipedia mai accesibile pentru AI