Ascultă aici rezumatul sub formă de Podcast realizat cu NotebookLM.
Noutăți generale
➡️ Funcționează Quora pentru marketing?
➡️ Cum să planifici o campanie de marketing sezonieră: O strategie în 5 pași
PPC
➡️ Landing pages dinamice: Ce merge bine, ce nu funcționează și cum să le testezi
➡️ AI Max: Noul instrument publicitar AI al Google, explicat
➡️ Licitarea bazată pe valoare: De ce este esențială pentru creșterea performanței Google Ads
Social Media
➡️ Influencer marketing: Strategii avansate pentru maximizarea ROI în 2025
➡️ Cum clasifică algoritmul TikTok conținutul în 2025 + sfaturi pentru vizibilitate
➡️ Meta extinde accesul la Opportunity Score pentru a îmbunătăți performanța campaniilor
SEO & Web
➡️ Ascensiunea motoarelor de căutare axate pe confidențialitate
➡️ Declinul traficului Google Search este inevitabil, spun directorii executivi
➡️ Creșterea SEO „like hat”: Atunci când atenția devine mai importantă decât rezultatele
➡️ Figma Sites nu este încă viitorul – dar va reprezenta o provocare pentru WordPress și Framer
➡️ Exemple creative și unice de animații CSS care dau viață site-urilor [+ cod]
AI
➡️ Cum profiți de ChatGPT? Utilizatorii Reddit împărtășesc cum AI-ul le îmbunătățește viața
➡️ OpenAI aduce GPT-4.1 în ChatGPT
➡️ AlphaEvolve este noul sistem AI de la Google DeepMind care creează autonom algoritmi mai buni
➡️ Stability AI lansează un model de generare audio care poate rula pe smartphone-uri
➡️ Cele mai bune instrumente AI pentru a face față fiecărei sarcini de marketing
➡️ TikTok lansează TikTok AI Alive, un nou instrument de transformare a imaginii în video
➡️ Creează-ți propriul agent ChatGPT pentru audituri SEO on-page
➡️ Google aduce Gemini AI pe smartwatch-uri, mașini, televizoare și căști XR
➡️ Progresul interoperabilității: Cum MCP devine limbajul universal al AI-ului în mediul enterprise