Noutăți generale
➡️ TikTok lansează World Hub pentru a ajuta brandurile să se conecteze mai bine cu publicul
➡️ Cele mai bune generatoare gratuite de artă AI
➡️ WhatsApp adaugă câteva elemente noi de chat
Strategie
➡️ 5 tendințe de branding
➡️ Evoluția Influencer Marketing în 2023
➡️ Copywriting vs. Content Writing: Diferențe și asemănări
➡️ Cum să creezi un canal YouTube de la zero
➡️ Ghid pentru marketing în asigurări
➡️ Agile Marketing: Ce este și de ce ar trebui sa fie interesați marketerii
PPC
➡️ Analiza mixului de marketing în măsurarea reclamelor pe TikTok
➡️ Cum să folosești Meta Messaging Ads
➡️ Cum arată anunțurile în noua experiență generativă Google Search
➡️ Instagram a redenumit anunțurile de conținut în anunțuri de parteneriat
➡️ Ghid pentru terminologia cuvintelor cheie din Google Ads
➡️ Microsoft Advertising lansează chat API pentru a monetiza chat-ul AI
➡️ 7 lecții importante despre reclamele YouTube
Social Media
➡️ Meta dezvoltă un nou proces AI
➡️ Twitter elimină conturile inactive
➡️ Meta oferă noi informații despre impactul economic preconizat al Metaversului
➡️ Bune practici de postare pe LinkedIn
➡️ Cum să redactezi un script YouTube
➡️ Cum să folosești Instagram Insights pentru a dezvolta un plan de conținut
SEO&WEB
➡️ Evoluția căutărilor în 2023
➡️ Instrumente de creare de conținut pentru a simplifica fluxul de lucru
➡️ Noi perspective Google
➡️ Căutarea Google va deveni mai „umană”
➡️ 15 moduri de a face conținut și SEO mai inteligent
➡️ 6 strategii pentru maximizarea bugetului de marketing
➡️ Ghid SEO pentru nofollow, UGC și link-uri sponsorizate
➡️ Avantaje SEO în construirea unui brand în care oamenii au încredere