Noutăți generale
➡️ Instagram permite să adaugi până la 5 link-uri în bio
➡️ Concedierile de la Amazon afectează divizia de publicitate
Strategie
➡️ AI în crearea de conținut
➡️ Cum poți genera mai multe lead-uri
➡️ Ce este un brief de creație și de ce ai nevoie de el
➡️ Reach vs. Impresii: Ce este mai important de urmărit în 2023?
➡️ Cele mai bune instrumente de copywriting AI
➡️ Tendințe privind redactarea de conținut pentru 2023
PPC
➡️ De ce și cum să setezi Google Ads Enhanced Conversions
➡️ LinkedIn Analytics: Cum să știi ce funcționează
➡️ Microsoft renunță la Twitter pe platforma sa publicitară
➡️ Cum să-ți stabilești bugetele de reclame pe Facebook și Instagram
➡️ Google implementează o nouă funcție GA4
➡️ Cum să setezi importul din Salesforce în Google Ads
➡️ Google investighează anularea reclamelor din Merchant Center
➡️ 4 noi funcții Instagram Reels
Social Media
➡️ Cel mai bun moment pentru a posta pe TikTok
➡️ Cum va funcționa algoritmul YouTube în 2023
➡️ Cum să gestionezi conturile de Facebook și Instagram fără Creator Studio
➡️ YouTube a anunțat câteva actualizări noi pentru Shorts
➡️ LinkedIn oferă noi perspective despre cele mai recente tendințe în marketingul inovativ
SEO&WEB
➡️ Modalități de a îmbunătăți SEO ranking
➡️ Accesibilitate pentru SEO
➡️ 8 factori de poziționare Google care îți vor afecta site-ul în 2023
➡️ Cum funcționează încrederea în Web3
➡️ Modul de evaluare a schema performance
➡️ SEO vs. PPC: Diferențe, argumente pro și contra și o abordare integrată
➡️ Conținutul are nevoie de imagini, videoclipuri și ilustrații uimitoare
➡️ Google actualizează ghidul de conținut util
➡️ Cum se folosește ChatGPT pentru căutarea cuvintelor cheie