Noutăți generale
➡️ Microsoft investește în DALL-E 2
➡️ Data Studio se transformă în Looker Studio, platformă integrată de business intelligence
➡️ Metaversul va deveni real?
Strategie
➡️ Ghid Ahrefs: Content marketing pentru SaaS
➡️ 10 sfaturi de marketing online local pentru creșterea afacerii
➡️ Strategia de marketing pe Twitter a lui Ahrefs
➡️ De ce este publicitatea comparativă eficientă
➡️ Ce trebuie să știi despre drip marketing
➡️ Cum să folosești LinkedIn pentru business
➡️ Cum să găsești influenceri pentru următoarea ta campanie
➡️ 8 modalități simple de a-ți îmbunătăți capacitățile de marketing
➡️ Cum poți face cercetare de piață pe LinkedIn
PPC
➡️ Google prezintă noile opțiuni de targetare personalizată a anunțurilor pentru campaniile Display și Video 360
➡️ Ghid pentru utilizarea Snapchat Ads Manager
➡️ Exemple de Facebook Ads ce te pot ajuta în următoarea campanie
➡️ Cum să scalezi reclamele YouTube pentru mai multe vânzări
Social Media
➡️ Metode de prelucrare a datelor în social media
➡️ YouTube dezvăluie mai multe informații despre viitorul element de analiză „Data Stories”
➡️ Twitter lansează noul buton CTA „Link Spotlight”
➡️ Instagram lucrează la noi badges pentru a stimula creatorii de Reels
➡️ YouTube lansează o interfață de analiză actualizată în aplicația YouTube Studio
➡️ Firefox elimină parametrii de urmărire URL
➡️ 6 moduri de a evita shadowban-ul pe Instagram
➡️ Ce sunt menționările sociale și cum să le urmărești
➡️ Cum poți mări engagementul cu Instagram Poll Stickers
➡️ Actualizările Facebook pe care nu trebuie să le ratezi
➡️ Cum să folosești Instagram Reels Insights
SEO&WEB
➡️ 5 sfaturi de optimizare SEO pentru imagini
➡️ Cele mai utile instrumente pentru a testa dacă site-ul tău este mobile friendly
➡️ Cum se remediază problema emailurilor WordPress care nu sunt trimise
➡️ Tutorial pentru adăugarea JavaScript la WordPress
➡️ Cum să creezi pagini pilon pentru SEO
➡️ WooCommerce SEO: ghid complet pentru magazinul tău online
➡️ Cum se creează o pagină 404 personalizată în WordPress