Noutăți generale
➡️ TikTok lansează o platformă de insights care v-ar ajuta să vă cunoașteți audiența
➡️ YouTube va extinde accesul la ‘Clips’ pentru toți creatorii de conținut
➡️ Twitter a lansat opțiunea ‘Super Follower’, deocamdată pe Spaces
➡️LinkedIn aduce îmbunătățiri rezultatelor din căutări
Strategie
➡️ Un ghid pentru strategii de marketing și creșterea prezenței digitale
➡️ Ce este brandingul personal și de ce este important
➡️ Cum poți face un cod QR în 5 pași simpli
➡️ 5 sfaturi pentru copywriting de succes
➡️ 10 reguli de bază pentru a intra în metavers
➡️ Ghid complet pentru marketing pe Pinterest
➡️ Cum poți administra și edita profilul de Google Business din search
➡️ Cum îți poți identifica audiența potrivită în 5 pași
PPC
➡️ 5 întrebări esențiale într-un audit PPC
➡️ PPC sau SEO? Avantaje și dezavantaje pentru un startup
➡️ Benchmarks de Search din diverse industrii, în 2022
➡️ Cât de mult mai costă Facebook Ads în prezent – câteva benchmarks
➡️ Tot ce ar trebui să știi despre sponsorizarea postărilor pe Instagram
➡️ Experiment: ce se întâmplă când cheltui 100$ pentru a promova o postare pe Instagram
➡️ Cum poți folosi Pinterest Advertising pentru a promova produse și atrage clienți
➡️ Google Universal Analytics redenumește metricii de real time în “ultimele 5 minute”
Social Media
➡️ Adobe anunță Express Content Scheduler, un nou tool pentru manageri din Social Media
➡️ 11 shortcut-uri utile pe tastatură pentru un Social Media manager
➡️ 8 pași pentru planificarea eficientă a conținutului în Social Media
➡️ 7 tool-uri utile și gratuite pentru gestionarea Social Media în 2022
➡️ Cum ar trebui să abordezi comentariile negative pe Social Media
➡️ Cum să creezi un raport de Social Media
➡️ Cum construiești un funnel de vânzări pe Instagram
➡️ 10 idei de Bio pentru Instagram
➡️ Tot ce trebuie să știi despre algoritmul Instagram Reels
➡️ 5 pași pentru a-ți obține blue badge-ul pe TikTok
➡️ Concluzii și învățăminte din provocarea clipurilor de 7 secunde pe TikTok
➡️ Cum ar arăta o bună strategie de conținut pe LinkedIn pentru B2B, conform unui research
➡️ Cum să începi un newsletter pe LinkedIn pentru compania ta
SEO&WEB
➡️ Care sunt diferențele dintre SEO și SEM
➡️ Ce ar trebui să urmărești într-un audit de SEO
➡️ Cum măsori ROI obținut din SEO + 6 provocări de calcul
➡️ 110 tool-uri gratuite de SEO
➡️ 5 moduri în care îți poți crește traficul pe site la nivel local
➡️ Ghid pas cu pas pentru a crește viteza site-ului
➡️ 29 de Popup-uri eficiente pentru părăsirea unei pagini