• Română
  • Engleză

Agenție iscusită de comunicare integrată | Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

De ce trebuie să ții cont atunci când ai de făcut un landing page

landing page
Kooperativa 2.0

Kooperativa 2.0

Kooperativa 2.0 este agenția full-service de Social Media, PR și Marketing Digital care îți salvează timpul și îți economisește banii prin campanii eficiente și integrate de comunicare și promovare.

Landing page-ul este acea pagină pe care utilizatorul ajunge în urma reclamelor desfășurate de businessul tău în mediul online. Un landing page realizat corect îți poate genera mai multe leaduri și îți poate crește rata de conversie, astfel încât să genereze mai multe interacțiuni între utilizator și produsele sau serviciile pe care le oferi, iar în final să îl transforme pe acesta în clientul tău.

Pentru a înțelege mai bine cum funcționează un landing page poți parcurge infograficul de mai jos. Acesta îți oferă 11 aspecte de care trebuie să ții cont atunci când ai de făcut un landing page, precum titlul atractiv și un conținut axat pe avantajele produselor sau serviciilor pe care le promovezi.

landing page e1519288980820

Infografic

Ți-a plăcut articolul? Distribuie-l ca să-l citească și prietenii tăi!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on twitter

Ți-a plăcut articolul? Distribuie-l ca să-l citească și prietenii tăi!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on twitter

Lasă un comentariu!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole care te-ar putea interesa

Vrei să scrii un guest post pentru blog-ul nostru?

Completeză formularul de mai jos și te vom contacta noi!

Vrei să afli mai multe despre cum te poate ajuta marketingul digital să îți crești afacerea? Contactează-ne pentru a-ți oferi soluții personalizate.