Înainte de a începe o campanie cu influenceri prin care să promovezi cât mai eficient businessul tău este bine să iei în considerare câteva aspecte. Trebuie ca, înainte de orice, să știi care este publicul la care vrei să ajungă mesajul tău și dacă influencerii agregați în campanie au acces la acel public. Trebuie să stabilești niște obiective clare și să determini totodată care sunt influencerii cei mai relevanți din acest punct de vedere.
Adesea influencerii implicați într-o campanie sunt considerați ambasadori ai brandului pe care îl promovează, astfel că e bine să te asiguri în momentul selecției că valorile acestora rezonează cu valorile businessului tău. Nu în ultimul rând alege cu atenție platformele pe care vrei să comunici pentru a putea folosi influenceri relevanți tipului de conținut preferat. Astfel, dacă în urma unei analize decizi că cel mai potrivit mijloc de comunicare îl reprezintă cel video e mai important să ții cont de numărul de abonați și de vizualizări de pe Youtube decât de cel al urmăritorilor de pe Instagram.
Mai multe recomandări în acest sens poți descoperi în infograficul de mai jos.
Sursa: digitalinformationworld.com