Să fii prezent în social media necesită o cunoaștere a modului de lucru pentru fiecare rețea socială pe care ai ales ca businessul tău să comunice. Acest lucru implică în egală măsură cunoașterea platformei, a algoritmilor ei, ale opțiunilor disponibile, dar și a modului și a timpului în care să comunici.
În ceea ce privește orele în care ar fi cel mai indicat să fii activ nu există o rețetă a succesului, la fel cum nu există o perioadă ideală universal valabilă. Pentru a putea determina momentele zilei în care comunitatea ta este prezentă în cadrul rețelei sociale pe care comunici este nevoie de o analiză detaliată. Cu toate acestea algoritmii rețelelor sociale pot influența reachul și engagementul postărilor publicate de businessul tău, de aceea este bine să postezi cu măsură și să te încadrezi într-un anumit interval din acest punct de vedere.
Mai multe informații pe acest subiect poți găsi în infograficul de mai jos, însă e important ca înainte de orice să ții cont de rețelele sociale pe care se află publicul tău și nu să alegi să comunici peste tot, investind resurse care ar putea să nu aibă nicio finalizare.
Sursa: https://coschedule.com/