Agenție iscusită de comunicare integrată | Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

5 lucruri pe care le poți face pentru a-ți actualiza conturile din social media

Kooperativa 2.0

Kooperativa 2.0

Kooperativa 2.0 este agenția full-service de Social Media, PR și Marketing Digital care îți salvează timpul și îți economisește banii prin campanii eficiente și integrate de comunicare și promovare.

E important să actualizăm în mod constant conturile de social media pe care le administrăm, indiferent că este vorba de conturile personale sau de cele ale businessului nostru. Acest lucru poate însemna destul de mult timp investit, în special dacă ai ales să fii prezent pe mai multe rețele sociale, dar și o muncă serioasă de cercetare pentru a descoperi care sunt cele mai noi tendințe și posibilități în domeniu.

În cele ce urmează am adunat câteva recomandări de care poți ține cont atunci când alegi să-ți actualizezi conturile din social media.

1. Schimbă-ți poza de copertă pe Facebook. Aceasta poate fi primul impact pe care utilizatorii îl au cu brandul tău în momentul în care aleg să-ți viziteze pagina. Poți încerca inclusiv o copertă video, în cazul în care crezi că aceasta poate atrage atenția mai bine.

2. Actualizează datele businessului tău. Verifică secțiunea About din cadrul paginii de Facebook și asigură-te că toate informațiile prezente acolo sunt corecte și actualizate. Poți face același lucru și pentru celelalte rețele sociale pe care ești prezent: actualizează descrierile de pe Twitter sau Instagram și verifică linkul prezent în secțiunea Bio.

3. Adaugă o serie de repere pe Instagram. De scurt timp Instagram le permite utilizatorilor să listeze principalele postări de tip story într-o secțiune numită „repere” (highlights). Dacă ai un brand activ acolo ai putea profita de acest lucru pentru a evidenția câteva produse sau servicii oferite.

4. Verifică cuvintele cheie folosite pe Youtube. În cazul în care comunici des prin intermediul clipurilor video urcate pe Youtube nu uita să ții cont de cuvintele cheie folosite. Youtube este al doilea motor de căutare din lume, de aceea utilizarea corectă a unor cuvinte cheie se poate dovedi extrem de utilă.

5. Folosește butoane de tip call-to-action. În funcție de natura businessului tău poți apela la îndemnurile pe care le consideri a fi cele mai relevante. Îi poți îndemna pe utilizatorii prezenți pe pagina ta de Facebook să doneze, să se înregistreze sau pur și simplu să afle mai multe despre produsele sau serviciile tale. Același lucru poate fi făcut și pe Youtube, adăugând aceste butoane pe durata clipurilor video.

Vrei să fii la curent cu articolele noastre?

Abonează-te la newsletter-ul nostru completând câmpul de mai jos iar noi te vom ține la curent cu articolele și activitatea noastră!

relatii publice si comunicare

Ți-a plăcut articolul? Distribuie-l ca să-l citească și prietenii tăi!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on twitter
relatii publice si comunicare

Ți-a plăcut articolul? Distribuie-l ca să-l citească și prietenii tăi!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on twitter

Lasă un comentariu!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alte articole care te-ar putea interesa

Vrei să scrii un guest post pentru blog-ul nostru?

Completeză formularul de mai jos și te vom contacta noi!

Vrei să afli mai multe despre cum te poate ajuta marketingul digital să îți crești afacerea? Contactează-ne pentru a-ți oferi soluții personalizate.