E important să actualizăm în mod constant conturile de social media pe care le administrăm, indiferent că este vorba de conturile personale sau de cele ale businessului nostru. Acest lucru poate însemna destul de mult timp investit, în special dacă ai ales să fii prezent pe mai multe rețele sociale, dar și o muncă serioasă de cercetare pentru a descoperi care sunt cele mai noi tendințe și posibilități în domeniu.
În cele ce urmează am adunat câteva recomandări de care poți ține cont atunci când alegi să-ți actualizezi conturile din social media.
1. Schimbă-ți poza de copertă pe Facebook. Aceasta poate fi primul impact pe care utilizatorii îl au cu brandul tău în momentul în care aleg să-ți viziteze pagina. Poți încerca inclusiv o copertă video, în cazul în care crezi că aceasta poate atrage atenția mai bine.
2. Actualizează datele businessului tău. Verifică secțiunea About din cadrul paginii de Facebook și asigură-te că toate informațiile prezente acolo sunt corecte și actualizate. Poți face același lucru și pentru celelalte rețele sociale pe care ești prezent: actualizează descrierile de pe Twitter sau Instagram și verifică linkul prezent în secțiunea Bio.
3. Adaugă o serie de repere pe Instagram. De scurt timp Instagram le permite utilizatorilor să listeze principalele postări de tip story într-o secțiune numită „repere” (highlights). Dacă ai un brand activ acolo ai putea profita de acest lucru pentru a evidenția câteva produse sau servicii oferite.
4. Verifică cuvintele cheie folosite pe Youtube. În cazul în care comunici des prin intermediul clipurilor video urcate pe Youtube nu uita să ții cont de cuvintele cheie folosite. Youtube este al doilea motor de căutare din lume, de aceea utilizarea corectă a unor cuvinte cheie se poate dovedi extrem de utilă.
5. Folosește butoane de tip call-to-action. În funcție de natura businessului tău poți apela la îndemnurile pe care le consideri a fi cele mai relevante. Îi poți îndemna pe utilizatorii prezenți pe pagina ta de Facebook să doneze, să se înregistreze sau pur și simplu să afle mai multe despre produsele sau serviciile tale. Același lucru poate fi făcut și pe Youtube, adăugând aceste butoane pe durata clipurilor video.