10:00
19 NOIEMBRIE 2025
AULA MAGNA POLITEHNICA
Cum rămâne marketingul relevant în era schimbării?
Despre eveniment
Reality check: trăim vremuri grele, colegii! Schimbăm preferințele brandurilor cu viteza unui scroll, iar algoritmii rețelelor sociale par să aibă un singur scop: acela de a ne face să ne simțim outdated. Într-o lume în care consumatorii, tehnologiile și obiceiurile de cumpărare se transformă de la o zi la alta, industria MarCom nu mai poate fi doar despre campanii frumoase sau mesaje bine calibrate.
Este despre agilitate, curaj și capacitatea de a transforma fiecare „hop” într-o nouă oportunitate. Pentru că din hop se naște hope-ul. Restul e strategie, puțin noroc și o doză atent selecționată de real-time marketing.
Totuși, în mijlocul incertitudinii apare o întrebare firească: cum rămâne marketingul relevant în contextul unor schimbări pe care nu le mai poți controla?
Pe 19 noiembrie, la KOONFERINȚA SHIFT HAPPENS, pornim exact de aici. Vom explora împreună răspunsuri și soluții reale pentru provocările de azi și de mâine ale industriei: de la inteligența artificială care ne fură jobul sau ne mărește salariul, până la importanța brandului personal în strategia de marketing, înțelegerea diferențelor dintre generații sau împărțirea bugetelor din excel-ul pe 2026.
Toate acestea alături de un mix de specialiști ancorați în realitatea vremurilor noastre: oameni cu ștate vechi și voci fresh din industrie. Promitem să luăm ce e mai bun din fiecare experiență și să descoperim împreună „cum rămâne marketingul relevant în era schimbării?”.
Robert-Nicolae
Feraru
Robert este expert în Social Media, trainer și speaker, alăturându-se agenției la începutul anului 2018. De-a lungul perioadei a pregătit peste 150 de branduri pentru a se poziționa corect în mediul digital, oferind servicii de consultanță sau susținând workshop-uri pentru acestea. În prezent ocupă rolul de CEO & Managing Partner, concentrându-se pe dezvoltarea și consolidarea direcțiilor de business ale companiei.
Biletul, biletul...
cum e cu biletul?
Ne-am gândit la toate! Ne vedem la locul faptei, dar și online, just in case…
Simți energia live, te conectezi direct cu speakerii și cu întreaga comunitate MarCom
Urmărești conferința de oriunde te-ai afla, fără să pierzi vreun insight.
Indiferent de alegere, garantăm inspirație, idei fresh și momente memorabile!
Speakeri


Ce se va întâmpla



- Mai puțină confuzie, mai multă claritate. Pleci cu idei fresh, povești reale și exemple aplicabile de la experți din domeniu care au știut cum să transforme provocările în oportunități.
- Întâlnești oameni din industrii variate, cu care poți să creezi conexiuni în pauza de prânz, să faci schimb de idei și poate chiar să pui bazele unor colaborări viitoare.
- Descoperi tendințele emergente înainte ca orice schimbare să te surprindă și afli cum atragi tehnologia de partea ta.
- Descoperi perspective diferite asupra unor situații asemănătoare prin care ai trecut sau vei trece.
- Beneficiezi de metode smart de a alege ce merită făcut și ce poți lăsa pe lista pentru „mai târziu”.
- Înțelegi tendințele, cum să rămâi relevant și cum să profiți de schimbările din piață.
Agenda evenimentului
Coming Soon
Panel-uri
New, Old, Branded & Bold: cum rămâi în mintea oamenilor când totul se schimbă?
Algoritmi noi, trenduri surpriză, reglementări juridice care te iau pe nepregătite – ce faci ca să fii mereu up to date în fața acestor schimbări fără să pierzi timp, bani sau oportunități?
„Marketing online – pe plus sau pe minus?” este ghidul de care ai nevoie ca să înțelegi tot ce se întâmplă în acest mediu dinamic și, cel mai important, să te asiguri că investițiile tale chiar dau roade. Pe principiul mai puține greșeli, mai multe rezultate. Asta e deviza!
#MentalityShift: probleme să avem, că oportunități găsim!
Schimbarea: amenințare sau oportunitate? Totul ține de perspectivă. Ce ne împiedică să obținem rezultate de marketing #CaPeVremuri și, mai important, cum putem transforma aceste obstacole în pași siguri spre un prezent agil și un viitor de succes?
Aflăm răspunsurile într-un panel captivant, dedicat celor care vor să fie mereu cu un pas înaintea schimbării.
Vibes de cultură organizațională: instrument sau obstacol de marketing?
Când devine cultura organizațională un capitol în strategia ta de marketing? Cum adaptezi întreg ecosistemul businessului la schimbările ce țin de promovare și cum faci nu doar să accepți provocările aferente, ci să le și înțelegi?
Aflăm de la experți din domeniu cum cultura organizațională poate fi transformată într-un instrument esențial pentru succesul strategiei de marketing și cum valorile organizaționale pot impulsiona performanța în fața schimbărilor din piață.
#Shiftology: te adaptezi, nu te adaptezi, schimbarea același gust are
Schimbările din marketing sunt de fapt o reflexie a schimbărilor la nivel de societate.
Prin urmare, această discuție se va axa pe abordarea holistică a schimbării, așa cum este ea văzută din perspectivă socială, psihologică sau antropologică… dar mai ales din perspectiva realității de zi cu zi.
Acreditări Media
Ești jurnalist sau creator de conținut? Completează formularul de acreditare până pe 10 noiembrie 2025 și așteaptă răspunsul pentru rezervarea locului în sală.
Highlights de anul trecut
În cazul în care vă era dor de ceea ce ne-a adus împreună anul trecut.

CARUSEEEL
Parteneri de logistica
Parteneri
Cum
ajung?
Participanții care sosesc cu autoturismele proprii au la dispoziție parcarea din incinta Universității Politehnica București.
Costul parcării este de 10 lei/zi.