15 NOIEMBRIE 2024
Sala Ronda, Grand Hotel Bucharest
KOONFERINȚA
SHIFT HAPPENS
De ce nu mai obții rezultate de marketing
#CaPeVremuri?
15 NOIEMBRIE 2024
Sala Ronda, Grand Hotel Bucharest
De ce nu mai obții rezultate de marketing
#CaPeVremuri?
Schimbarea este parte din „meniul zilei” pentru orice om de marketing. Deciziile de ultim moment, bugetele care se modifică de azi pe mâine, strategiile implementate în timp record sau crizele de comunicare apărute într-o vineri la 17:56 sunt toate parte din munca noastră cea de toate zilele. Pentru că da, adaptabilitatea și spontaneitatea sunt skill-uri cheie în fișa postului. Iar expresia pe care o îmbrățișăm cu toții la finalul unei zile de lucru este: SHIFT HAPPENS. And we’re glad to hear that!
Poate că nu ai verbalizat expresia asta până acum, dar Kooperativa 2.0 își propune să o integreze în vocabularul tău uzual începând cu 15 noiembrie, atunci când are loc KOONFERINȚA SHIFT HAPPENS. Ce se întâmplă acolo?
Dezbatem schimbările bruște din domeniu, provocările care vin la pachet cu acestea, modalitățile prin care le facem față și oportunitățile pe care le putem găsi în cele mai neașteptate situații. Toate acestea împreună cu experți în domeniu, oameni cu ștate vechi sau cu young vibes în industrie, mereu pregătiți cu insight-uri valoroase și trenduri care îți pot oferi un avantaj competitiv.
Vei avea ocazia să afli cum să fii mereu cu un pas înaintea schimbării, să-ți adaptezi strategiile indiferent de context și, poate cel mai important, să înțelegi „De ce nu mai obții rezultate de marketing #CaPeVremuri?”.
– Managing Partner Kooperativa 2.0
Robert este expert în Social Media, trainer și speaker, alăturându-se agenției la începutul anului 2018. Acum se focusează pe business development devenind Managing Partner. De-a lungul perioadei a pregătit peste 150 de branduri pentru a se poziționa corect în mediul digital, oferind servicii de consultanță sau susținând workshop-uri pentru acestea.
09:00 – 10:00
Welcome Kooffee
10:00 – 10:20
Deschiderea Koonferinței
10:20 – 11:20
New, Old, Branded & Bold: cum rămâi în mintea oamenilor când totul se schimbă?
Descriere panel:
Există o rețetă a succesului atunci când vine vorba despre relevanța unui brand? Dacă da, atunci care ar fi ingredientele cheie și cum poate fi adaptată aceasta în caz că nu le ai pe toate la îndemână? Pe parcursul acestei discuții aflăm care este perspectiva brandurilor asupra schimbărilor iminente din industria MarCom și cum reușesc acestea să rămână relevante in a #SHIFTableWorld.
Moderator
Alex Grecu – Radio Host
Participanți
Roxana Crahmaliuc – Head of Digital Marketing Decathlon
Andra Nistor – Marketing Coordinator USDA (Departamentul de Agricultură al Statelor Unite)
Anca Ungureanu – Marketing & Communication Director UniCredit Bank
Valentina Vesler – Director de Comunicare & PR Valvis Holding
Gabriel Pătru – Founder Therefour, Brand Strategists & President IAB Romania
11:30 – 12:30
#MentalityShift: probleme să avem, că oportunități găsim!
Descriere panel:
Schimbarea: amenințare sau oportunitate? Totul ține de perspectivă. Ce ne împiedică să obținem rezultate de marketing #CaPeVremuri și, mai important, cum putem transforma aceste obstacole în pași siguri spre un prezent agil și un viitor de succes? Aflăm răspunsurile într-un panel captivant, dedicat celor care vor să fie mereu cu un pas înaintea schimbării.
Moderator
Robert-Nicolae Feraru – Managing Partner Kooperativa 2.0
Participanți
Alex ”Jay” Bălan – Chief Information Security Officer Superbet
Cristian Florea – Tech Content Creator
Tudor Galos – Senior Privacy & AI Consultant Tudor Galoș Consulting
Cristi Jumară – Co-Founder & Head of Content Jumară Productions
Viorel Spînu – Expert Inteligență Artificială
12:30 – 13:00
Shift to kooffee & snacks break
13:05 – 14:05
Vibes de cultură organizațională: instrument sau obstacol de marketing?
Descriere panel:
Când devine cultura organizațională un capitol în strategia ta de marketing? Cum adaptezi întreg ecosistemul businessului la schimbările ce țin de promovare și cum faci nu doar să accepți provocările aferente, ci să le și înțelegi? Aflăm de la experți din domeniu cum cultura organizațională poate fi transformată într-un instrument esențial pentru succesul strategiei de marketing și cum valorile organizaționale pot impulsiona performanța în fața schimbărilor din piață.
Moderator
Anca Mazilu – Jurnalist şi NeuroChange Trainer
Participanți
Corina Neagu – Consultant HR, Mentor & Coach
Andra Pintican – Povestitor de Rost
Dragoș Popescu – Managing Partner Diagma, Consultant de business și Autorul Programului BusinessDrive
Doru Șupeală – Managing Director Hacking Work, PozitiVești & Școala SPOR
Cosmin Sipoș – Managing Partner & Chief Operating Officer Kooperativa 2.0
14:10 – 15:10
#Shiftology: te adaptezi, nu te adaptezi, schimbarea același gust are
Descriere panel:
Schimbările din marketing sunt de fapt o reflexie a schimbărilor la nivel de societate. Prin urmare, această discuție se va axa pe abordarea holistică a schimbării, așa cum este ea văzută din perspectivă socială, psihologică sau antropologică… dar mai ales din perspectiva realității de zi cu zi.
Moderator
Cristian China-Birta – Co-fondator și asociat Kooperativa 2.0
Participanți
Alina Greavu – Activist & Creator de conținut
Diana Vasile – Președinte Institutul pentru Studiul și Tratamentul Traumei, Psihoterapeut, Autor
Alex Dincovici– Antropolog, Owner IziBiz Consulting, Director General Fundația Romanian Business Leaders și Lector Asociat la Universitatea București și SNSPA
Francisc Dobos – Preot romano-catolic
Gelu Duminică – Sociolog și Profesor Asociat al Facultății de Sociologie și Asistență Socială a UniBuc
15:10 – 15:30
Lansare carte „Marketing online – pe plus sau pe minus?”
15:30 – 16:00
Socializare koorespunzătoare
Ai făcut networking de calitate cu colegi din breaslă și ai obținut insight-uri valoroase din experiențele lor
Algoritmi noi, trenduri surpriză, reglementări juridice care te iau pe nepregătite – ce faci ca să fii mereu up to date în fața acestor schimbări fără să pierzi timp, bani sau oportunități?
„Marketing online – pe plus sau pe minus?” este ghidul de care ai nevoie ca să înțelegi tot ce se întâmplă în acest mediu dinamic și, cel mai important, să te asiguri că investițiile tale chiar dau roade. Pe principiul mai puține greșeli, mai multe rezultate. Asta e deviza!
Schimbarea: amenințare sau oportunitate? Totul ține de perspectivă. Ce ne împiedică să obținem rezultate de marketing #CaPeVremuri și, mai important, cum putem transforma aceste obstacole în pași siguri spre un prezent agil și un viitor de succes?
Aflăm răspunsurile într-un panel captivant, dedicat celor care vor să fie mereu cu un pas înaintea schimbării.
Când devine cultura organizațională un capitol în strategia ta de marketing? Cum adaptezi întreg ecosistemul businessului la schimbările ce țin de promovare și cum faci nu doar să accepți provocările aferente, ci să le și înțelegi?
Aflăm de la experți din domeniu cum cultura organizațională poate fi transformată într-un instrument esențial pentru succesul strategiei de marketing și cum valorile organizaționale pot impulsiona performanța în fața schimbărilor din piață.
Schimbările din marketing sunt de fapt o reflexie a schimbărilor la nivel de societate.
Prin urmare, această discuție se va axa pe abordarea holistică a schimbării, așa cum este ea văzută din perspectivă socială, psihologică sau antropologică… dar mai ales din perspectiva realității de zi cu zi.
Algoritmi noi, trenduri surpriză, reglementări juridice care te iau pe nepregătite – ce faci ca să fii mereu up to date în fața acestor schimbări fără să pierzi timp, bani sau oportunități?
„Marketing online – pe plus sau pe minus?” este ghidul de care ai nevoie ca să înțelegi tot ce se întâmplă în acest mediu dinamic și, cel mai important, să te asiguri că investițiile tale chiar dau roade. Pe principiul mai puține greșeli, mai multe rezultate. Asta e deviza!
Tot ce trebuie să faci este să completezi datele din formular și să aștepti e-mailul nostru pentru confirmarea locului în sală. Până atunci, blochează data de 15 noiembrie în calendar!
Sala Ronda, Grand Hotel Bucharest
Bulevardul Nicolae Bălcescu 4, București 010051, România
Pentru participanții care sosesc cu autoturismele proprii, Grand Hotel Bucharest pune la dispoziție o parcare auto în incintă, precum și o parcare suplimentară în apropiere, în situația în care parcarea din incintă este complet ocupată. Locurile de parcare sunt disponibile contra unui cost de 80 RON/zi.