Conceptul de user generated content se referă, așa cum îi spune și numele, la acel conținut realizat de utilizatori pentru brandul tău. Acesta ar trebui să reprezinte o parte integrată a strategiei tale de comunicare în social media și ar trebui promovat constant pe canalele pe care comunici.
Evidențierea unui tip de conținut realizat de utilizatori, autentic și lipsit de amprenta unei reclame poate crește semnificativ gradul de încredere de care se bucură brandul tău, în contextul în care recomandările clasice reprezintă una dintre cele mai eficiente metode de promovare în mediul online.
Cei de la Squarelovin.com au realizat un infografic prin care îți explică mai ușor care este puterea unui astfel de conținut și cum te-ar putea ajuta el în social media, cu precădere pe Instagram.
Urmărind infograficul de mai jos poți afla, printre altele, faptul că 85% dintre respondenți au confirmat ideea conform căreia conținutul generat de utilizatori este mai de încredere decât cel realizat de brand în sine, în timp ce 68% au spus că îl găsesc mult mai autentic comparativ cu imaginile clasice care reprezintă plasarea unui produs.
Sursa: squarelovin.com