ConsultingPress Multi Niche COnsulting WordPress Theme Professional Finance COnsulting Services

Testimoniale

Ce spun clienții noștri

Suntem mereu atenți la detalii, punem accent pe calitate, corectitudine și o comunicare cât mai bună și mai eficientă cu clienții noștri. Ne propunem să stabilim cu ei relații pe termen lung bazate pe încredere reciprocă. Iată mai jos ce spun aceștia despre noi.

"Unul dintre punctele tari ale echipei este faptul că are o rețea foarte mare în rândul bloggerilor, la care ajung foarte repede și pe care îi pot angrena cu ușurință în campanii, într-un timp scurt."

Cristina Popescu, Communications Director, Danone România

"Am colaborat cu echipa Kooperativa 2.0 pentru mai multe proiecte în social media, beneficiul clientului nostru Pernod Ricard, pentru branduri precum Jameson, Ballantine’s și Chivas Regal. De fiecare dată, membrii echipei Kooperativa 2.0 au dat dovadă de multă seriozitate, venind cu idei și inițiative care au depășit simplul brief. Pe lângă implicare, echipa Kooperativa 2.0 aduce un plus prin relația foarte bună cu influencerii din online"

Irina Mihalcea, Fantazia PR Boutique

"Printre calitățile pe care le apreciem la Kooperativa 2.0 se numără profesionalismul și experiența în mediul online, creativitatea și obiectivitatea cu care transmite informațiile, spiritul antreprenorial și vizionar într-un domeniu aflat într-o continuă schimbare și dezvoltare."

Mira Stănescu, Manager Marketing, CGS România

"Într-o lume digitală, în care influencerii online au un cuvânt puternic de spus, a nu implica blogerii în activitatea de content marketing e ca și cum ai încerca să faci o prăjitură fără să ai toate ingredientele: îți iese, dar nu cum ar trebui. Toate campaniile făcute cu echipa Kooperativa 2.0 au deservit perfect nevoilor noastre de branding, iar echipa Kooperativa 2.0 e prietenoasă și foarte creativă, ocazie cu care îi mulțumesc pentru parteneriat."

Liviu Florescu, Craft Interactive

"Ne plac atât de mult momentele în care discuțiile despre o campanie ajung la un brainstorming plin de energie și creativitate. Apreciem implicarea, focusul pe ceea ce vrem să transmitem și, desigur, ideile proaspete și recomandările venite după o comunicare deschisă și rodnică. De toate astea ne bucurăm mereu în colaborarea cu echipa Kooperativa 2.0."

Anamaria Radu, Marketing Manager for Romania, IntegralEdu