Case Study Detailed Market Assessment for Aqua Park in Istria Croatia

Studiu de caz: #DrumulLaptelui, Danone România

  • Detalii campanie #DrumulLaptelui

    Client: Danone România

    Obiectiv

    Prezentarea circuitului prin care laptele pleacă de la fermă și ajunge în final pe raftul din magazin (în contextul scandalului cu aflatoxina).

    Implementare

    Am făcut un concurs prin care să identificăm bloggeri care să vrea să meargă pe Drumul Laptelui. 44 de bloggeri și-au exprimat dorința de a face parte din campanie.

    Am făcut 3 echipe, formate din câte 3 bloggeri (un fermier, un transportator și un controlor de calitate), care au fost provocați să scrie experiența lor. Fermierul s-a dus în ferma de unde se recoltează laptele, transportatorul a făcut drumul în cisterna cu care se transportă laptele, iar controlorul de calitate a verificat în fabrică laptele.

    Am organizat un eveniment la fabrica Danone, unde au participat toate echipele, plus mai mulți bloggeri invitați. Echipele au primit un blogger mare care să le fie căpitan de echipă și au intrat în concurs, care a presupus să convingă un juriu format din alți trei bloggeri mari că ei au prezentat cel mai bine Drumul Laptelui.

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne