• Patru tipuri de conținut interactiv pe care businessul tău îl poate folosi în social media

    26 septembrie 2018

    În contextul în care din ce în ce mai multă lume este prezentă în social media sub o formă sau alta ne aflăm în situația paradoxală în care este din ce în ce mai greu să ajungi la publicurile tale țintă. Acest lucru este cauzat de faptul că utilizatorii acordă o atenție cât mai mică acelui gen de conținut care nu li se adresează și nu este gândit conform cu preferințele lor.

    Astfel, într-un mediu în care brandurile încearcă din răsputeri să ajungă la oameni vei constata că simplele postări de tip text sau foto pe rețelele sociale nu mai sunt suficiente. În acest sens îți recomandăm patru tipuri de conținut interactiv la care poți apela pentru a dezvolta legătura dintre businessul tău și consumatori și pentru a crește rata de engagement din cadrul postărilor tale din social media.

    1. Realizează un poll. Pollurile sunt acele sondaje, în general cu două variante de răspuns, prin care poți afla preferințele sau opiniile celor care te urmăresc. Sunt din ce în ce mai populare în social media și sunt prezente pe mai multe rețele sociale precum Facebook, Twitter sau Instastories. Un exemplu simplu prin care poți integra un poll în strategia de conținut a businessului tău poate fi momentul în care îi întrebi pe utilizatorii din social media care este produsul lor preferat dintre cele două variante oferite de tine.

    2. Susține o sesiune de Q&A. Dacă e realizat și promovat cum trebuie un Q&A poate avea o rată foarte mare de engagement deoarece le oferă utilizatorilor posibilitatea de a afla răspunsuri la întrebările pe care le au față de brandul tău. Pentru ca transparența și interacțiunea cu urmăritorii tăi să fie cât mai puternică un astfel de conținut poate fi făcut live și astfel reprezentanții brandului tău pot răspunde în timp real curiozităților venite. Însă dacă vrei să ai mai mult control asupra întregului proces îți poți anunța comunitatea că intenționezi să faci un clip de Q&A, cerându-le astfel să își exprime întrebările prin comentarii. Ulterior poți selecta întrebările cele mai relevante și poți realiza clipul pe care să îl distribui în social media.

    3. Generează un quiz. Cel mai ușor mod prin care poți face un quiz este să îl integrezi direct în site-ul businessului tău și să îl folosești ca landing page pe care să îl promovezi ulterior în social media. Structura și conținutul unui quiz pot diferi foarte mult în funcție de obiectivele pe care le ai, însă dacă este realizat corect și se mulează pe nevoile și așteptările publicului tău țintă atunci acesta va fi interesat să îl parcurgă până la capăt. În mediul online sunt populare în mod special acele quizuri personalizate prin care utilizatorii sunt îndemnați să afle “cu ce personaj seamănă”, “care este destinația de vacanță care li se potrivește”, etc.

    4. Crează un joc. Majoritatea jocurilor dezvoltate în social media reprezintă, de fapt, aplicații distincte integrate în platforme precum Facebook. Însă dacă acest mod de lucru ți se pare prea complicat poți gândi și alte tipuri de jocuri, mult mai simple. De exemplu posibil să fi văzut acele gifuri prin care utilizatorii sunt provocați să oprească imaginea într-un moment anume. În Instagram Stories poți realiza un joc de tipul “Tap to Reveal” prin care, pornind de la o imagine de bază ce poate reprezenta un nou produs pe care intenționezi să îl lansezi, să creezi diverse straturi care să dispară pe măsură ce utilizatorii apasă pe ecranul telefonului.

    Un exemplu în acest sens este dat de echipa Facebook’s Creative Shop pentru anunțarea câștigătorilor Premiilor Oscar.

    Distribuie pe:

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne

    Lasă un comentariu