• Infografic: cum arată Facebook Live la doi ani de la lansare

    13 aprilie 2018

    Funcția de Facebook Live a împlinit recent doi ani, ocazie cu care rețeaua socială a făcut un infografic ce prezintă câteva statistici în acest sens. Printre cifrele cele mai importante amintim faptul că în această perioadă s-au înregistrat peste 3,5 miliarde de transmisiuni live, dar și că aproape 2 miliarde de utilizatori au urmărit un astfel de clip cel puțin o dată.

    La momentul lansării sale Facebook Live a reprezentat un pas esențial în strategia de promovare a conținutului video pe care rețeaua dorea să o facă. În acest fel Facebook a reușit să găsească un numitor comun atât pentru utilizatorii de rând, cât și pentru branduri și publisheri.

    Postarea originală poate fi găsită pe contul personal al lui Fidji Simo, Director of Product la Facebook, iar infograficul aniversar poate fi consultat mai jos.

    Distribuie pe:

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne

    Lasă un comentariu