• Infografic: Care sunt cele mai utile mesaje de call to action în social media și când ar trebui să le folosești

    8 martie 2019

    Probabil că te-ai intersectat până acum de mesajele de tip call to action, indiferent că vorbim de situații în care ai fost nevoit să le folosești chiar tu sau pur și simplu le-ai observat în cadrul altor postări pe care le urmăreai în feedurile de pe rețelele sociale unde ești prezent.

    Ideea de call to action, așa cum îi spune și numele, implică un îndemn adresat utilizatorilor în social media de a face ceva: a da click pe un articol, a distribui o informație, a lăsa un comentariu, etc. În funcție de obiectivul pe care îl au postările tale, mesajele acestea pot diferi: dacă ți-ai propus să aduci trafic pe site atunci te-ar putea ajuta un mesaj de tipul „află mai multe”, iar dacă dorești să afli părerea urmăritorilor tăi cu privire la un subiect te-ar putea ajuta o formulare precum „spune-ne ce crezi folosind secțiunea de comentarii”.

    În infograficul de mai jos vei putea găsi o listă de astfel de îndemnuri, mesaje de call to action pe care le-ai putea integra de acum înainte în comunicarea brandului tău în social media pentru a-ți atinge obiectivele acolo.

    Sursa: dogearedsocial.com

    Distribuie pe:

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne

    Lasă un comentariu