• De ce e importantă descrierea businessului tău în social media

    27 august 2018

    În contextul actual, în care strategiile de social media se pot dovedi destul de complexe și pot atinge puncte cât mai diverse tindem să uităm despre importanța unor aspecte elementare precum poza de profil sau descrierea businessului tău pe rețelele sociale pe care acesta e activ.

    Întâi de toate, însă, trebuie menționat faptul că o casetă de bio pe o rețea socială poate fi unul dintre primele lucruri la care utilizatorii sunt atenți în momentul în care ajung pe contul businessului tău. E cunoscut faptul că ai doar câteva secunde la dispoziție să captezi atenția publicului așa că cel mai probabil îți dorești să îi oferi acestuia o privire de ansamblu asupra brandului tău încă de la primul contact cu el.

    Acesta este momentul în care trebuie să îi prezinți personalitatea brandului tău, să îți expui valorile și să pui accent pe problemele pe care le poți rezolva. Toate aceste aspecte ajută la crearea rapidă a unei legături între business și potențialii săi consumatori.

    Deși pare simplu să alcătuiești o scurtă descriere de social media vei realiza, odată ce începi să lucrezi la ea, că ai de luat în calcul mai multe aspecte decât anticipai inițial. Pentru a putea avea rezultate cât mai bune din acest punct de vedere îți recomandăm să îndeplinești toți pașii de mai jos.

    1. Completează toate secțiunile disponibile. Astfel te poți asigura că nu ratezi nicio informație și că vizitatorii profilului tău vor afla cât mai multe detalii.

    2. Folosește cuvinte cheie. Alege acele cuvinte cheie care chiar te reprezintă, însă ai grijă să nu exagerezi cu utilizarea lor, astfel încât descrierea ta să fie formată exclusiv din cuvinte și expresii cheie.

    3. Apelează la linkuri către site-ul tău. Linkurile sunt indexate în social media, de aceea probabil că îți dorești ca site-ul tău să fie prezent, întâi de toate, în descrierea brandului pe rețelele sociale. Pe lângă acest lucru utilizarea unui link în secțiunea de bio reprezintă un prim pas în încercarea de a-i aduce pe urmăritorii tăi acolo unde îți dorești.

    4. Adaptează conținutul descrierii pentru fiecare rețea socială în parte. Fiecare mediu în care comunici are particularitățile sale, atât în ceea ce privește opțiunile disponibile, cât și restricțiile de care te poți lovi. De aceea e bine ca descrierea ta să fie gândită în conformitate cu platforma pe care este prezentată.

    Distribuie pe:

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne

    Lasă un comentariu