• Cum poți folosi eficient social media în vederea promovării unui eveniment

    10 august 2018

    Indiferent de nișa în care activează businessul tău este posibil ca la un moment dat să fi nevoit să organizezi un eveniment prin care să prezinți publicului anumite aspecte, servicii, produse sau oferte pe care le oferi.

    Organizarea unui eveniment ar trebui să cuprindă și partea de social media, atât înaintea, în timpul, cât și la finalul acestuia, deoarece e important să te asiguri că cei interesați sunt conectați la informațiile din cadrul evenimentului și prin intermediul rețelelor sociale, dar și pentru că vei dori ca ulterior să afli ce părere au avut invitații tăi și cum au fost exprimate acestea în mediul online.

    În primul rând asigură-te că evenimentul, în special în cazul în care este deschis publicului larg, este disponibil și este promovat și în social media. Acesta ar putea fi un prim pas pentru a obține o audiență cât mai relevantă de activitatea brandului tău, așa că nu ezita să comunici din timp informații referitoare la scopul organizării evenimentului și la conținutul pe care publicul îl va putea descoperi acolo. Astfel te vei putea asigura în primul rând că informația ajunge la cât mai multă lume, iar apoi de faptul că cei prezenți vor fi cu adevărat interesați de desfășurarea sa.

    Ia în calcul în vederea organizării evenimentului și implicarea câtorva influenceri care să te ajute cu promovarea, însă nu uita să verifici înainte de toate dacă aceștia sunt potriviți pentru ceea ce dorești tu să comunici și dacă au comunități care ar putea fi la rândul lor interesante. Aceștia pot fi ambasadori ai brandului tău sau chiar speakeri în cadrul evenimentului. De asemenea folosește-te și de parteneriate cu diverși sponsori care să promoveze la rândul lor pe canalele proprii de social media evenimentul în sine.

    În timpul evenimentului asigură-te că le oferi atât celor prezenți, cât și celor interesați, dar care nu au putut ajunge informații în timp real despre ceea ce se întâmplă. În cazul în care ai un eveniment ce se întinde pe o durată mai mare de timp e important să faci constant actualizări în social media. Pentru acest lucru te poți folosi de pagina dedicată evenimentului sau de un hashtag creat special pentru acesta.

    De asemenea dacă ai posibilitatea realizează și câteva transmisii live, dacă nu chiar un flux continuu din timpul evenimentului pentru ca cei care îl urmăresc de la distanță să poată avea acces la conținutul respectiv. Poți chiar să-i îndemni pe oameni să adreseze întrebări prin intermediul social media la care speakerii să răspundă ulterior sau poți gândi sondaje pentru a afla care este părerea oamenilor despre un anumit subiect sau despre desfășurarea evenimentului în general.

    După încheierea evenimentului vei fi nevoit să faci o monitorizare și o raportare față de desfășurarea sa în social media. De aceea implementarea unui hashtag se poate dovedi extrem de utilă deoarece te va ajuta să aduni la un loc mare parte din conținutul generat de utilizatori. Dacă acesta este calitativ și relevant pentru businessul tău nu ezita să-l promovezi la rândul tău mai departe pe propriile canale de comunicare. Astfel vei genera o legătură între brand și public, iar acesta va aprecia faptul că postările sale au fost implicate în strategia de comunicare.

    Nu uita ca, în cele din urmă, să te folosești de rețelele sociale pentru a le mulțumi tuturor celor implicați în organizarea evenimentului tău, de la spnsori și parteneri, speakeri, publicul prezent, dar și cei care au urmărit evenimentul de la distanță.

    Distribuie pe:

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne

    Lasă un comentariu