Strategy and Growth

Realizarea briefurilor pentru bloggeri

CE PUTEM FACE PENTRU TINE

Realizarea briefurilor pentru bloggeri

Un brief bine construit poate determina în mare măsură succesul campaniei. Bloggerul trebuie să înțeleagă clar ce se vrea de la el, ce trebuie să transmită, către cine și ce rezultate trebuie să obțină.

Avantajele unui brief bun

  • Bloggerul înțelege mai bine care sunt obiectivele companiei

    Atât compania, cât și bloggerul sunt experți pe domeniul propriu de activitate, iar rolul briefului este să ajute compania să transmită cât mai bine bloggerului cu ce se ocupă și care sunt obiectivele campaniei, astfel încât acesta să transmită informații corecte și cât mai accesibile publicului larg.

  • Bloggerul livrează rezultatele dorite de companie

    Într-o primă etapă, agenția trebuie să afle atât obiectivele, cât și indicatorii relevanți pe care brandul dorește să-i comunice, odată cu realizarea campaniei. Astfel, agenția va avea toate informațiile necesare pentru realizarea unui brief care să ajute bloggerul să înțeleagă foarte bine ceea ce i se cere, atât din punct de vedere al conținutului, cât și al rezultatelor.

  • Ajută la o colaborare productivă între client, agenție și blogger

    Un brief realizat corect te ajută atât pe tine, în calitate de client, să obții rezultatele dorite, cât și pe noi, ca agenție, să realizăm o campanie de succes, iar bloggerul să aibă astfel o colaborare productivă.

  • Se evită eventuale abateri de la conceptul inițial al campaniei

    Prin realizarea unui brief documentat se evită și eventuale abateri de la conceptul inițial, care pot apărea în colaborarea client – agenție - blogger, fiind un aspect care ar putea împiedica o campanie să aibă rezultatele dorite.

Hai să vedem cum te putem ajuta.

Contactează-ne