• Cinci greșeli pe care ar trebui să le eviți pe Instagram

    18 ianuarie 2019

    Dacă ai încercat în trecut să îți dezvolți o prezență activă pe Instagram, pentru tine sau pentru businessul pe care îl reprezinți, posibil să te fi lovit și tu de nivelul ridicat de dificultate în ceea ce privește creșterea unui cont și a comunității din jurul acestuia. Instagram nu face deloc ușoară misiunea brandurilor sau a creatorilor de conținut care vor să se afirme acolo, astfel că întâi de toate e important să știi care sunt greșelile pe care le-ai putea face în acest sens și cum le poți evita.

    1. Conținutul publicat este la o calitate slabă. Dincolo de ideea de conținut de calitate, care să atragă utilizatorii, e important ca fotografiile și clipurile video pe care le încarci în platformă să aibă o calitate ridicată. Nu e suficient ca aspectul fotografiei să fie unui interesant, dacă aceasta este la o calitate slabă, motiv pentru care trebuie să te asiguri că ai la dispoziție tehnologiile necesare pentru a realiza un conținut profesionist.

    2. Postezi mult prea rar sau mult prea des. Deși nu există o regulă scrisă în ceea ce privește intervalul de timp la care ar trebui să publici conținut pe Instagram, foarte multă lume recomandă una sau chiar două postări pe zi. Acest lucru implică un efort suplimentar, însă dacă nu vei posta nimic pentru o perioadă lungă de timp nu vei reuși să-ți crești comunitatea. Același lucru este valabil și pentru conturile care publică foarte multe postări pe zi, deoarece interesul publicului va scădea treptat.

    3. Feedul profilului tău este greu de urmărit. Unul dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le ai în vedere atunci când realizezi strategia de comunicare pe Instagram este feedul personal. Alege-ți o gamă de culori sau apelează la trei tipuri de postări pe care să le repeți, astfel încât atunci când un urmăritor va intra pe profilul tău să fie întâmpinat de o ordine a postărilor. Dacă vei publica haotic și nu vei ține cont de aceste reguli feedul tău va fi greu de urmărit, iar utilizatorii vor fi reticenți în a-ți da follow.

    4. Descrierile postărilor sunt neinspirate. Deși Instagram este o platformă dedicată conținutului vizual e important ca acesta să fie însoțit de câteva cuvinte pe măsură. Completează-ți de fiecare dată postările cu o frază scurtă care să vină în întâmpinarea urmăritorilor tăi. Dacă acestea nu există sau nu sunt realizate corect contul tău poate avea de suferit.

    5. Nu folosești hashtaguri relevante. Multă lume susține că hashtagurile sunt cele mai importante atunci când îți stabilești direcția de comunicare pe Instagram. Dacă acestea nu sunt relevante conținutului publicat de tine nu au cum să fie eficiente și nu îți vor putea aduce aprecieri sau urmăritori noi. Asigură-te că folosești hashtaguri populare și relevante pentru nișa ta, altfel îți va fi foarte greu să crești contul.

    Distribuie pe:

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne

    Lasă un comentariu