" /> Cinci avantaje pe care o strategie de social media le poate aduce businessului tău
  • Cinci avantaje pe care o strategie de social media le poate aduce businessului tău

    21 iunie 2018

    Evoluția și importanța dobândite de rețelele sociale în ultima perioadă a făcut ca o simplă prezență în social media să nu fie suficientă în vederea îndeplinirii obiectivelor propuse, fără o strategie concretă de promovare în spate. De aceea în articolul următor îți vom prezenta cinci avantaje de care s-ar putea bucura businessul tău odată ce ai ales să dezvolți sau să apelezi la o echipă de specialiști care pot dezvolta o strategie clară în ceea ce privește activitatea sa în mediul online.

    1. Oferă o direcție clară de comunicare.  Poate primul avantaj al unei strategii propriu-zise este acela că oferă o direcție clară de comunicare brandului tău. Postările pe care le publici pe rețelele sociale unde activezi trebuie să fie coerente, să urmeze un plan și să ajute la îndeplinirea unor obiective. Nu este suficient să publici conținut la întâmplare cu speranța că acesta va ajunge la publicul dorit și își va face treaba de la sine, dacă el nu este susținut de o linie stabilă. Mai mult, această direcție poate fi integrată într-un mod facil modului în care businessul tău comunică și se promovează și în alte medii.

    2. Ajută la măsurarea și raportarea activităților. Atunci când ai o strategie de promovare în social media e mult mai ușor să vezi dacă aceasta respectă direcția de comunicare stabilită inițial și contribuie la îndeplinirea obiectivelor. Poți măsura în timp real progresul făcut și poți ajusta planul astfel încât să elimini elementele care nu performează și să te focusezi pe cele care aduc cele mai bune rezultate. De asemenea poți ca la final să faci un raport concret pentru a determina care sunt aspectele care necesită îmbunătățiri și dacă strategia ta de comunicare a avut impactul dorit.

    3. Menține o prezență activă. Una dintre principalele probleme cu care se confruntă brandurile în ceea ce privește comunicarea este lipsa de constanță. Atunci când stabilești dinainte un calendar de postări vei constata că este mult mai ușor să rămâi activ pentru o perioadă lungă de timp și astfel să ajungi la cât mai mulți oameni ce pot fi interesați de serviciile sau de produsele tale.

    4. Ajută la implementarea unor campanii mai eficiente. După ce ai stabilit care sunt obiectivele brandului tău în social media și ai conceput o strategie relevantă din acest punct de vedere poți începe să te gândești și la următorii pași. Odată ce businessul tău a reușit să se mențină constant, să comunice eficient și să strângă în jurul său o comunitate poți încerca să dezvolți relația pe care consumatorii o au cu brandul tău în vederea unor noi campanii care să ajute la extinderea audienței, a impactului și, nu în ultimul rând, a vânzărilor.

    5. Te pregătește pentru situațiile de risc. Este mult mai ușor să descoperi și să analizezi cât mai multe posibilități de comunicare în momentul în care în spate se află o strategie decât atunci când alegi să publici un text sau o fotografie lipsite de context. Astfel poți stabili din timp dacă ceea ce urmează să comunici implică și anumite riscuri și poți determina cele mai bune modalități de prevenție a lor. De altfel, faptul că ai avut de-a lungul timpului o prezență activă în social media și te-ai dovedit a fi apropiat de urmăritori poate ajuta la o rezolvare mai rapidă a situațiilor de criză.

    Distribuie pe:

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne

    Lasă un comentariu