• Cinci avantaje pe care le oferă comunicarea în social media businessului tău

    26 iulie 2018

    E posibil să te gândești că businessul tău nu este făcut pentru a comunica în social media, că acolo nu există un public adecvat domeniului tău de activitate sau că serviciile ori produsele pe care le vinzi nu pot fi promovate în mediul online din diverse motive. Desigur că există și excepții, însă în general o comunicare activă în social media se poate dovedi mai mult decât benefică pentru orice business din mai multe puncte de vedere.

    1. Consumatorii apelează la produsele și la brandurile cu care se identifică. De aceea o prezență activă a businessului tău în social media poate oferi o “voce” acestuia și poate ajuta la transmiterea valorilor brandului mai departe către utilizatori. Concret, comunicarea în mediul online ajută la umanizarea businessului tău și îl face pe acesta ușor de identificat de către potențialii clienți.

    2. Social media contribuie la managementul reputației. Este important să fii prezent în momentul și în locul potrivit atunci când cineva are ceva de spus despre businessul tău; iar acest lucru se poate întâmpla, indiferent că îți place sau nu, în social media. De aceea îți recomandăm să asculți în permanență optiniile utilizatorilor pentru a putea interveni atunci când este cazul. Totodată dacă ai un istoric ce te avantajează în social media poți preveni sau tempera eventuale crize de comunicare.

    3. Reprezintă o modalitate prin care poți aduce vizitatori pe site. Dacă ai un magazin online sau pur și simplu dorești să aduci cât mai mulți oameni pe site-ul tău pentru a le oferi informații suplimentare despre serviciile sau produsele pe care le promovezi social media poate reprezenta unul dintre canalele cele mai importante. Informația poate fi răspândită mult mai ușor prin intermediul rețelelor sociale și astfel îți poți promova site-ul și poți obține leadurile mult dorite.

    4. Ajută la menținerea și dezvoltarea unei legături între brand și utilizator. Social media reprezintă un loc în care poți să crești comunitatea strânsă în jurul businessului tău, dar în același timp poți consolida relațiile pe care acesta le are deja cu un public bine stabilit. Oferă-le acestora răspunsuri la întrebări, lămurește-i în cazul în care există neînțelegeri și explică-le situația atunci când aceștia întâmpină o problemă. Totodată nu ezita nici să le mulțumești atunci când aceștia nu fac altceva decât să își arate aprecierea față de tine.

    5. Descoperă și analizează competiția. Indiferent de nișa pe care se situează businessul tău și de mediul în care acesta comunică trebuie să fii în permanență la curent cu ceea ce face competiția ta. Social media poate ușura acest aspect deoarece îți permite să urmărești activitatea competitorilor și să vezi cum gestionează aceștia anumite situații prin care fie ai trecut și tu, fie urmează să treci.

    Distribuie pe:

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne

    Lasă un comentariu