ConsultingPress Multi Niche COnsulting WordPress Theme Professional Finance COnsulting Services

Studiu de caz: #SunaUnBlogger – CGS România

  • CGS este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing prezenți pe piața din România. Compania furnizează servicii în 18 limbi stărine, având 6 centre de suport în țara noastră (București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc și Galați). Împreună cu agenția de PR Comm’On Communication, am dezvoltat pentru clientul CGS campania #SunaUnBlogger.

    Provocarea era aceea de a comunica tinerilor faptul că un job în outsourcing poate fi un început bun, având în vedere că nu au nevoie de experiență pentru a se angaja în acest domeniu. Practic, obiectivul principal era acela de a construi o campanie de comunicare online prin intermediul căreia să ajungem la un număr mare de tineri. Obiectivul secundar a fost acela de a le explica tinerilor ce este outsourcingul și ce presupune acest job.

    Ideea noastră a fost aceea de a invita 10 bloggeri în sediul CGS din București și a le arăta ce înseamnă să lucrezi într-un call-center. Au făcut pregătirea inițială pe care o face orice angajat nou al firmei CGS, apoi au preluat apeluri, asemenea angajaților companiei. Înainte de a-i invita la sediul CGS, fiecare dintre cei 10 bloggeri a promovat pe blogul său faptul că va fi angajat pentru o zi într-un call-center. Totodată, fiecare a promovat prin intermediul articolului numărul de telefon (făcut special pentru această campanie) și intervalul orar la care puteau suna cei de-acasă.

    Am ales 10 bloggeri tineri, pentru a atinge obiectivul principal și a ajunge exact la publicul care ne intersează: elevi și studenți care caută prima expriență de job. Iar pentru obiectivul secundar, acela de a le explica tinerilor ce este acela outsourcingul, am construit primul eBook despre outsourcing din România, pe care l-au promovat cei 10 bloggeri către cititorii care sunau în intervalul în care răspundeau ei la telefoane. Totodată, eBook-ul a fost promovat ulterior și pe blogurile celor 10 bloggeri angajați pentru o zi la CGS, dar și pe canalele CGS România.

    În final, campania a generat peste 30 de articole pe bloguri, care au ajuns la un total de 250.000 de persoane. eBook-ul a fost descărcat de peste 1000 de ori, iar în cele două ore în care cei 10 bloggeri au răspuns la telefon, au fost preluate 234 de apeluri.

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne