Case Study Global Strategy Development and Market Analysis for GEO Informatics

Studiu de caz: #ScoalaFlanco, Flanco România

  • Detalii campanie #ScoalaFlanco

    Client: Flanco România

    Agenție de PR parteneră: Premium PR

    Obiectiv

    Poziționarea Flanco drept un brand care contribuie la educarea și informarea continuă a clienților săi prin campaniile pe care le desfășoară și prin produsele pe care le oferă, declinând sloganul brandului, „Mereu peste așteptări”.

    Implementare

    Am organizat o serie de cursuri ținute de bloggeri în magazinul Flanco din Promenada Mall. Fiecare curs a durat 4 ore și a inclus și o componentă practică, în care cursanții interacționau cu anumite produse din showroom-ul Flanco. Totodată, cursanții erau aleși în urma completării unui formular promovat pe blogurile speakerilor. Au fost 181 de înscriși dintre care bloggerii care susțineau cursurile au ales un total de 80 de cursanți.

    Cele 5 cursurile au fost susținute de:

    Cristian China-Birta – #brandingpesteasteptari;

    Cristian Florea – #bloggingpesteasteptari;

    Vlad Dulea – #videobloggingpesteasteptari;

    Cezar Dumitru – #travelpesteasteptari;

    Dragoș Asaftei – #fotografiepesteasteptari

    Campania a ajuns la un total de 1.160.000 de persoane.