ConsultingPress Multi Niche COnsulting WordPress Theme Professional Finance COnsulting Services

Studiu de caz: Chivas Sound of Business – Chivas România

  • Chivas Sound of Business

    Chivas Regal este unul dintre cele mai vechi și renumite branduri de whisky din lume. Fondat în 1801 în Scoția, Chivas Regal este vândut astăzi în peste 200 de țări din lume și face parte din concernul francez Pernod Ricard.

    Unul dintre obiectivele Chivas Regal este acela de a fi aproape de antreprenori, motiv pentru care inițiază campanii și se asociază cu evenimente care să creeze o punte de legătură între antreprenorii aflați la început de drum și cei cu experiență în domeniu, construind astfel un domeniu de business mai profesionist.

    Împreună cu agenția de comunicare Fantazia PR, am căutat o metodă de a promova valorile brandului cu ocazia parteneriatului dintre Chivas Regal și Mastering the Music Business, prima conferință internațională din România dedicată industriei muzicale.

    Obiectivul principal a fost acela de a comunica faptul că Chivas Regal este un promotor și un susținător al businessurilor cu impact social, iar ca obiectiv secundar am avut promovarea asocierii dintre brandul Chivas și industria muzicală.

    Având în minte ambele obiective, am venit cu ideea realizării primului studio live pe YouTube, dedicat industriei muzicale din România. Emisiunea, numită Chivas Sound of Business, a însemnat 16 ore de streaming video online, desfășurate pe parcursul a două zile, cu invitați care coordonează business-uri cu impact social în industria muzicală.

    Chivas Sound of Business nu numai că a promovat asocierea dintre Chivas Regal și business-urile cu impact social din industria muzicală, dar le-a oferit ocazia celor de-acasă de a interacționa în timp real cu artiști și reprezentanți ai industriei muzicale din România și din străinătate. Talk Show-ul a fost realizat sub formă de interviuri, iar întrebările și curiozitățile venite din partea publicului primeau răspunsurile în direct.

    Fiind o premieră în industrie, campania a fost promovată de peste 40 de bloggeri și influenceri din România, ajungând la un total de 1.500.000 de persoane.

    Chivas Sound of Business

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne