Youtube
TikTok
Facebook Ads
Instagram Ads
LinkedIn Ads
Google Ads
YouTube Ads
Waze Ads
Pinterest Ads
TikTok Ads
Împărtășim cunoștințele și experiența noastră cu voi
Aici va fi preluat cursul activ prin JS
Data și durata: 16.06.2020 între 10:00 – 17:00
Locația: București, sala de cursuri Kooperativa, str. Popa Tatu 21.
Cost participare: 190€ / persoană
“Întotdeauna am privit colaborarea cu echipa Kooperativa 2.0 ca pe o relație de prietenie, datorită faptului că aici am găsit oameni înțelegători, profesioniști, originali și care vor găsi soluții pentru a putea pune în practică ideile ieșit din comun pe care echipa Veranda Mall le-a prezentat de-a lungul timpului.”
Oana Boiangiu
Senior Marketing Manager, Veranda Mall
Potențialii tăi clienți se împart în trei categorii. Ca să fii sigur că informațiile despre tine ajung la fiecare categorie în parte, trebuie să ai în vedere câteva activități. În rândurile de mai jos vei putea vedea categoriile de clienți, dar și activitățile pe care ar fi bine să le desfășori pentru a fi în vizorul lor.
Cei care îți caută brandul
Sunt acei potențiali clienți care știu numele brandului tău, știu ce servicii oferi și au nevoie de tine. În general, ei te caută pe Google sau pe rețelele sociale în care sunt activi. Pentru ei e important să găsească un site bine făcut, activitate susținută pe conturile sociale ale brandului și articole din surse externe care țin loc de testimonial.
Cei care caută serviciile pe care le oferi
Sunt acei clienți care își doresc un anumit servicu sau un anumit produs, dar nu cunosc brandul tău și nu știu că le-ai putea rezolva tu problema. Pe ei îi atragi prin intermediul reclamelor Google Ads (Adwords) și prin intermediul unei optimizări SEO a site-ului foarte bine făcută.
Cei care află despre tine de la alții
Ei sunt cei care văd produsele sau serviciile tale în reclame sau advertoriale și devin interesați de ele. Ca să ajungi la acest tip de clienți ai nevoie de campanii cu influenceri, de activitate susținută pe conturile sociale dar și de Facebook Ads și Google Ads (Adwords), în rețeaua de Display.
Echipa noastră participă și organizează frecvent evenimente din zona de Digital Marketing și Social Media. Astfel stăm la curent cu trendurile, învățăm unii de la alții dar și dăm mai departe! Vezi mai jos ultimele evenimente la care am fost prezenți:
🗓 Data
💡 Eveniment
👥 Cine
🗓 Rol
Fie că vorbim de clienți, colaboratori sau de fani ai marketing-ului digital newsletter-ul nostru știe cum să fie pe placul tuturor! Spune-ne ce te interesează iar noi te vom anunța de fiecare dată când avem ceva nou și de interes pentru tine.
Avem noi câteva sugestii pentru tine!
Link-uri utile
Schimbă limba site-ului
Folosim cookie-uri în website-ul nostru pentru a oferi o experiență cât mai plăcută vizitatorilor noștri.
Cookie-urile sunt folosite pentru diferite servicii precum reCaptcha (protecție împotriva boților), hărți Google, embed-uirea de videoclip-uri de pe YouTube, etc.