• 4 sfaturi care te pot ajuta să comunici mai ușor în social media

    24 mai 2018

    Conceperea unor postări adecvate în social media nu este o sarcină atât de ușoară pe cât ar putea părea. Sunt mulți factori de care depinde succesul unui post, pornind de la rețeaua socială căreia îi este destinat, obiectivul pe care îl are, felul în care este formulat textul și imaginea sau clipul video ce îl însoțește.

    Deoarece nu există o rețetă a succesului din acest punct de vedere am adunat în cele ce urmează câteva sfaturi generale de care poți ține atunci când ai de făcut un plan editorial pentru comunicarea businessului tău în social media.

    1. Stabilește care este scopul postării
    Înainte de a publica ceva pe o rețea socială trebuie să știi ce vrei să obții prin acest lucru. Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să decizi dacă postarea ta are ca obiectiv interacțiunea cu fanii, generarea unor anumite reacții, schimbarea sau formarea unei percepții a comunității față de brandul tău, și așa mai departe. În funcție de acest lucru vei reuși ulterior să determini modul în care vei realiza materialul propriu-zis, pentru că aceeași informație poate fi oferită diferit dacă scopul ei final este altul.

    2. Încurajează conversația dintre brand și comunitate
    Nu ezita să pui întrebări și să îți provoci urmăritorii să ofere răspunsuri. Îi poți întreba foarte simplu ce părere au despre un lucru anume, îi poți ruga să-și exprime un punct de vedere, să aleagă un favorit sau orice alt lucru consideri tu că poate fi util în vederea generării unei legături între businessul tău și fanii acestuia. De asemenea nu uita că este important ca și tu la rândul tău să rămâi implicat în discuție. Nu te mulțumi doar cu întrebarea, ci continuă să urmărești răspunsurile primite și să intervii acolo unde e cazul.

    3. Pune-te în locul comunității
    De multe ori avem tendința să comunicăm ceea ce vrem noi să auzim, fără să ținem cont de interesele și dorințele celor care ne urmăresc. Întreabă-te în permanență cum arată comunitatea businessului tău, la ce poate reacționa cel mai bine, dar și cum ai reacționa tu dacă ai vedea în feed postarea pe care vrei să o publici: i-ai acorda atenție? ar reuși să-și atingă obiectivul prin intermediul tău?

    4. Spune o poveste
    Cu toții vrem ca serviciile sau produsele pe care le promovăm prin intermediul social media să ajungă în cele din urmă în dreptul unor posibili cumpărători, însă nu trebuie să ignorăm ceea ce se întâmplă pe parcurs. Pentru a-ți fideliza comunitatea e important ca aceasta să rezoneze cu mesajele pe care le ai de transmis, iar cel mai ușor mod de a face acest lucru e prin relatarea unor povești care să reflecte în egală măsură valorile brandului tău, cât și pe cele ale urmăritorilor. Mai mult, vei reuși astfel să dezvolți o personalitate businessului tău și să-l faci ușor de identificat.

    Distribuie pe:

    Ai nevoie de campanii iscusite în social media?

    Contactează-ne

    Lasă un comentariu